6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Vilscon

Albelli fotoboek software – Traag op Mac?

Hey!

Ik zit al gedurende lange tijd op mn Macbook een fotoboek te ontwerpen voor mijn vriendin, maar ik merk dat de software echt heel traag.. Nja mn Mac traag maakt. Het slurpt echt al mn Ram geheugen op en ook andere apps zoals Safari en overschakelen naar andere dingen worden heel traag..

En als ik dan kijk naar mn vriendin haar budget laptop (Windows laptop, i3 dual core, 2gb ram.. geen gpu) dan loopt het allemaal vloeiend en snel.. Maar op mijn MBP 2012 met meer snelheid en geheugen.. Loopt het gewoon traag en pakt het al gauw 1-1.5GB aan ram.

Is dat normaal of valt er iets aan te doen wat het programma (en mijn gehele Mac) sneller maakt?

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

Mail ze om te zeggen dan hun programma crap is… Volgens mij kun jij hier niets aan doen… iPhoto gebruiken;)

Bijdrager
    Vilscon
    S1t1e1f1a1n1 op 14 augustus 2012

Mail ze om te zeggen dan hun programma crap is… Volgens mij kun jij hier niets aan doen… iPhoto gebruiken;)

iPhoto-Boek wordt a 60 paginas ruim over de 50 euro;) Liever Albelli traag werkend en een stuk goedkoper dan dat.. Misschien ander keer:P Gebruik puur Albelli v.w. de prijs atm. Volgende x waarschijnlijk Blurb.

Bijdrager
    mellukk

Ik heb een MBP early 2011 4gb (os v 10.6.8) en ik heb toevallig vorig weekend een album gemaakt en bij mij werkt de software erg soepel en snel. Heb een album met 50 pagina’s gemaakt. Niet dat je er veel aan hebt maar wat S1t1e1f1a1n1 zegt, dat de software crap is kan ik me niet in vinden. Misschien dat er dan toch iets anders is dan crap software.

Bijdrager
    Vilscon
    mellukk op 14 augustus 2012

Ik heb een MBP early 2011 4gb (os v 10.6.8) en ik heb toevallig vorig weekend een album gemaakt en bij mij werkt de software erg soepel en snel. Heb een album met 50 pagina\’s gemaakt. Niet dat je er veel aan hebt maar wat S1t1e1f1a1n1 zegt, dat de software crap is kan ik me niet in vinden. Misschien dat er dan toch iets anders is dan crap software.

Het zou aan het OS zelf kunnen liggen.. Ik hoop het niet ;o

Bijdrager
    Albelli

Hoi Blackvibes,

Wat vervelend dat je Mac traag werkt i.c.m. onze software. Wanneer je een e-mail stuurd naar @albelli.nl">klantenservice@albelli.nl met een system report, kunnen we wellicht nagaan wat er fout loopt.

Je kan uiteraard ook telefonisch contact met ons opnemen op werkdagen tussen 9.00-21.00 uur:
    0900-2523554.

We hopen van je te horen.

Groet, Albelli

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.