3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    apple-man

alarm clock pro

Ik heb een vraag. IK gebruik het programma http://www.koingosw.com/products/alarmclockpro/
    op mijn mac. Dit programma is zeer uitgebreid je kunt er mee je mac zich zelf laten uitschakelen of op een bepaald tijdstip een programma laten opstarten of afsluiten en nog veel meer. Van Dit programma bestaat helaas alleen een OSX verzie en geen iOS verzie.

Nus is mijn vraag bestaat er een vergelijkbare app met ongeveer de zelfde mogelijkheden voor iOS die op iPhone en iPad werkt.
    zelf heb ik al eens op google gezocht maar heb niet echt iets kunnen vinden wat ook maar in de buurt komt van alarm clock pro.
    maar dat ik het niet kan vinden wil uiteraard niet zegen dat zo een app niet bestaat voor iOS. Dus als iemand iets weet hoor ik dat graag.

Bijdrager
    GoeieDag

Denk niet dat Apple zo’n app zou toestaan in iOS.

Bijdrager
    apple-man
    GoeieDag op 24 september 2017

Denk niet dat Apple zo’n app zou toestaan in iOS.

Dus jij zegt dat apple zo een app niet zou toe staan voor iOS. Dan moet jij mij eens uitleggen waarom apple de OSX verzie van deze app dan aanbied in de App Store als zei dat niet zouden toe staan. Ik zou het raar vinden dat zie dat in osx wel toe staan en in iOS niet. Daarbij was mijn vraag of er een soort vergelijkbare app voor iOS bestaat die een beetje in de beurt komt dan ben ik al een heel eind geholpen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.