3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    apple-man

Alarm clock pro werkt in eens niet meer met OS X El Capitan 10.11.6

Ik heb een vraag? Ik heb een hele tijd geleden in de apple app store Alarm clock pro gekocht dit programma heeft tot een maand geleden goed gewerkt. Maar sinds vorige week werkte het in eens niet meer. Als ik de app wil openen vanuit Launchpad zie ik het icontje eventjes in mijn menu blak stuiteren vervolgens verdwijnt hij gewoon. Ik heb de app verwijderd opnieuw geïnstalleerd alle instelingen van osx nagekeken maar hij werkt gewoon niet meer. Verder heb ik ook gekeken naar de datum waneer de app zijn laatste update heeft gehad 21-07-2015 verzie 10.1.9 en bij compatibiliteit staat OSX 10.7 of hoger. Ik gebruik dit programma al sinds os x mavericks en met OS X El Capitan 10.11.6 heeft het tot maand geleden goed gewerkt. Weet iemand waar het probleem zou kunnen liggen bij apple zelf of bij koning software. Op de support pagina van koning software heb ik in ieder geval niks kunnen vinden wat mij verder hielp. Voor die app heb ik dus wel maar eventjes 20 euro betaald dus voor dat geld zou je toch kwaliteit mogen verwachten of niet.

http://www.koingosw.com/products/alarmclockpro/

http://www.koingosw.com/support/faq.php

Bijdrager
    Unlock32

En er een mail aan wagen lukt ook niet? Mijn ervaring is dat zoiets nog het beste werkt….werkt ook eventueel in gewoon in steenkool Engels.:)

Bijdrager
    apple-man

Even voor de duidelijkheid dat was ik vergeten te vermelden mijn fout. Ik heb dus begin vorige week een mail gedaan aan zowel apple als koingo software de makers van alarm clock pro. Van beide heb ik inmiddels een reactie gehad zei weten ook niet precies waar het probleem zit. Verder heb ik ook contact gehad met een goede kennis van mij die bij een apple store werkt en die wist mij ook al niet verder te helpen. Dus nu zit ik met een app die 20 euro heeft gekost die dus niet meer werkt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.