7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Applemoes

(al weg) OS 8.5 tegen verzendkosten

Ik heb hier voor de liefhebber nog OS 8.5 met zelfs een upgrade Cd naar 8.6 in originele doos, dus als je er de verzendkosten voor over hebt….anders gaat hij de kliko in (of is dat heiligschennis??)

Bijdrager
    Henk van der Hoeven

Ik zelf kan er niets mee, dus aan mij is het niet besteed.

Maar heiligschennis… ik snap je wel hoor, ik bewaar ook alles keurig netjes en vind het altijd jammer om weg te moeten gooien. Alle verpakkingen van mijn Apple-spul ligt nog keurig in de berging, inclusief boekjes, inpakmateriaal en cd/dvd’tjes.

Eens kijken welke Applekerk-grootvorst zich hier in mengt!

Bijdrager
    TRML

Gewoon lekker bewaren, een CD neemt toch geen ruimte in beslag. Ik heb nog schijven met systeem 6.0.3 liggen, je weet maar nooit :P

Bijdrager
    1984

Er zijn vast mensen die dat zoeken, op http://www.tweedehandsmac.nl/ vind je de zelfde software, Advies: plaats daar je advertentie:wink:

Bijdrager
    sypie

Op OMT mag niks aangeboden worden…Helaas. Het is wachten op een slot denk ik…

Bijdrager
    Applemoes
    ”sypie”

Op OMT mag niks aangeboden worden…Helaas. Het is wachten op een slot denk ik…

dan maar lekker op slot…..(en de kliko)

Bijdrager
    1984

Vraag en aanbod
    One More Thing is geen verkoop of vraag- en aanbodsite. We verzoeken je dan ook geen goederen of diensten via de community in de verkoop te zetten. Hetzelfde geldt vanzelfsprekend voor te koop vragen van artikelen.[/b]

Maar er loopt een draadje om iets aan te bieden. (gratis) Gratis weg te geven!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.