11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    dardow

Al mijn muziek op dvd.

ik wil graag zoveel muziek op een dvd cdtje. Oké ik weet dat dit kan als back up.
    Maar kan ik ook al mijn muziek op dvd cd branden, en dan net als een normale cd afspelen in itunes.
    Ik heb ongeveer 8 gb aan muziek en ik vind het dus handig als ik dat allemaal op 2 cdtjes zou kwijtkunnen.
    Ik heb het nog niet uitgeprobeerd dus ik weet niet of het kan.
    Ik hoop dat iemand het wel weet alvast bedankt.

Bijdrager
    beammeup

probeer het,.. dan zul je zien dat het kan,… direct branden vanuit iTunes.:evil:

Bijdrager
    dardow

dat klinkt niet bepaald aan nemelijk. vertel op…wat gebeurd er dan..

Bijdrager
    Remon

Volgens mij kan dat gewoon. Als je muziek in een afspeellijst zet en op het
    bransschijf iccontje rechts bovenaanklikt dan opent hij en begint te branden.
    Heb het nog nooit met een dvd gedaan maar id volgens mij hetzelfde er kan
    alleen veel meeer op.

Moderator
    unSOUND

Dat kan gewoon… iTunes brand de DVD vol,
    en als het nodig is vraagt hij om een tweede, derde, enz.

Bijdrager
    dardow

Oké dat is super, maar dan is de vraag alleen nog als ik dan na het branden al mijn muziek van de hd gooi. en dan
    de dvd-r weer in de sleuf stop. Kan ik dus dan gewoon weer naar mijn muziek luisteren??

Moderator
    unSOUND

Je kunt een gebrande DVD niet gebruiken als vervanger van je library, als je zoiets bedoelt…

Wat je wel kunt doen:

– geef in de voorkeuren aan dat de muziek niet naar de library gekopieerd moet worden.

– kies in iTunes de optie “voeg toe aan bibliotheek”, en wijs de DVD aan die in de lade zit.

Vervolgens verschijnt de hele inhoud van de DVD in je library, maar hij speelt af van de DVD. Nadeel is dus dat als je dit bij beide DVD’s doet, je alleen de nummers kunt afspelen die op de DVD staan die op dat moment in de dive zit.

Bijdrager
    dardow

Ja maar dat wil ik juist ook. Bedankt ik ga dit dus mooi proberen.
    Ik maak Gewoon 2 muziek dvd’s en vervolgens brand ik die 2 ook weer en dan gebruik ik de 2 als back up
    En de andere 2 gebruik ik gewoon om af te spelen. Houd ik mijn hardeschijf ook schoon en leeg. want hij zit prop vol.
    thx iedereen.
    :lol: :lol:

Bijdrager
    sannepanne

Het werkt alleen met -r(w), met +r(w) kun je het vergeten !!!!!!!!!!!!

Bijdrager
    dardow
    ”sannepanne”

Het werkt alleen met -r(w), met +r(w) kun je het vergeten !!!!!!!!!!!!

Oké bedankt voor de tip.

Bijdrager
    Thisisforlife

Kan ik die DVD-R dan ook uit mijn mac halen en in mijn pc steken en gaat itunes hem daar dan ook herkennen en afspelen?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.