9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    pepijn-paans

"al mijn muziek" leeg ? !

hallo,
    ik heb sinds 2 dagen Lion clean ge installeert, en heb vervolgens m.b.v. wat software mijn muziek van mijn iPhone in mijn iTunes terug gekregen zonder het van mijn iPhone te hoeven wissen.
    alleen nu staan omdat “al mijn bestanden” bij muziek, helemaal niets, en zou het prettig vinden als de muziek daar staat..
    iemand een oplossing ?

Bijdrager
    Afroman

Je wou muziek van je iPhone naar iTunes brengen? Dat werkt niet he.

Bijdrager
    AppleStef

Probeer eens Senuti.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik snap geen ruk van je stukje tekst.

Het staat wel in iTunes?
    Maar niet bij “al mijn bestanden” bij muziek???
    En?

Bijdrager
    pepijn-paans

kijk, ik heb lion clean geïnstalleerd, dat resulteert in een lege iTunes bibliotheek, vervolgens heb ik all muziek die zowel in mijn voormalige Bibliotheek stond en op mijn iPhone staat, met het programma iRip van mijn iPhone voer gezet op mijn iTunes, dus heb mijn muziek bibliotheek op mijn computer weer compleet.
    echter staat deze lijst van 1000 nummers niet in de lijst “muziek” die zich in de finder tab “al mijn bestanden” bevind. en dat vind ik opmerkelijk en vervelend, en zou graag hebben dat mijn muziek daar ook te vinden is.

dus de vraag is, hoe zorg ik er voor dat alle muziek die in iTunes staat, ook bij “muziek” (onder “al mijn bestanden”) komt te staan, want dit gebeurd normaal automatisch als je muziek download.

Bijdrager
    johnkeates

Niet. Dat komt om dat ‘al mijn bestanden’ over je bestanden gaat, en niet over je iTunes bibliotheek gaat. Waarom? Om dat je daar iTunes voor hebt, DUH!

Bijdrager
    pepijn-paans

nee daar stond voorheen wel al mijn muziek in. voordat ik Lion clean geïnstalleerd had, anders had ik de vraag natuurlijk ook niet gesteld

Bijdrager
    johnkeates

Dat heb je waarschijnlijk in iTunes niet je bibliotheek bijgewerkt en inhoud verzameld? Bij mijn ‘al mijn bestanden’ staat de iTunes muziek niet.

Ik denk trouwens dat je eerst je muziek daar dubbel in had staan, misschien bittorrent of limewire gebruikt voor downloaden, waardoor het in een ‘gewone’ map als ‘bestanden’ staat, en ook in iTunes. Dan heb je het dus dubbel, maar wel op beide plekken.

Bijdrager
    KarelWillem

Anyway. Ideaal gesproken vind je inderdaad je muziek hier, en nergens anders:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.