30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 68)
  • Q:
    Bijdrager
    Walkingfingers

Al goede ervaringen met SonyEricsson K700i en OSX?

Zijn er al ervaringen met dit toestel en OSX?

Wil er morgen een gaan halen maar wil eerst nog wat positieve reacties!
    Of raden jullie toch de T630 aan?

Ik vind de K700 wel een erg gaaf ding.

Bijdrager
    addyboy
    ”mike”

Zijn er al ervaringen met dit toestel en OSX?

Wil er morgen een gaan halen maar wil eerst nog wat positieve reacties!
    Of raden jullie toch de T630 aan?

Ik vind de K700 wel een erg gaaf ding.

schijnt dat in de laatste isync update er ondersteuning voor is toegevoegd…

Bijdrager
    Georgios

ik heb ‘m vorige week gekocht !!!heel mooi telefoon
    ik heb de P900 maar was te groot om ’s avonds mee te nemen dus ik heb de K700i gekocht ‘
    hier paar pics:

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”georgios”

ik heb ‘m vorige week gekocht !!!heel mooi telefoon
    ik heb de P900 maar was te groot om ’s avonds mee te nemen dus ik heb de K700i gekocht ‘
    hier paar pics:

da’s hartstikke mooi! wat zijn je ervaringen van de afgelopen week? ze zeggen ook dat de batterij snel leeg raakt. hoe zit dat bij jou en hoe is de samenwerking met osx?

Bijdrager
    wullie

Wat is snel leeg? een dag paar dagen week?
    Mijn T68i doet bijna een week met de batterij, vergeleken daarmee?

Bijdrager
    Georgios

Als je bluetooth aan laat staan 2 dagen en het is leeg !!!!

met osx werkt goed maar je moet vanuit je telefoon paren met de mac!!

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”wullie”

Wat is snel leeg? een dag paar dagen week?
    Mijn T68i doet bijna een week met de batterij, vergeleken daarmee?

snel leeg is 24 tot 100 uur stand by in vergelijking met de opgave van SE van 300 u stand by

Dit euvel,voor zover waar, is nog mijn enige hobbel om nog niet te kopen

lees hier

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”georgios”

Als je bluetooth aan laat staan 2 dagen en het is leeg !!!!

met osx werkt goed maar je moet vanuit je telefoon paren met de mac!!

ook ervaring met BT uit! ik vind 2 dagen echt te weinig, heb nu 6310 slechts 1x/week laden

Bijdrager
    Georgios

Nu eerlijk gezegd is mijn fout als je niet aan het sync ben bleutooth hoef ook niet aan te staan
    dan is de baterij goed voor 4 dagen

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”georgios”

Nu eerlijk gezegd is mijn fout als je niet aan het sync ben bleutooth hoef ook niet aan te staan
    dan is de baterij goed voor 4 dagen

dat klinkt al iets anders. syncen doe ik ca. 2x/week. tot nu toe zijn alle reviews positief op de batterij na, die komt echt kl…ten uit de bus.
    maar goed, ik zoef nog ’s naar wat meningen.

Bijdrager
    Nelis00

Het type accu wat in een K700 zit is toch pas na ongeveer 20 keer geheel laden en ontladen op de optimale capaciteit? Of zeg ik nu iets stoms?

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Nelis00″

Het type accu wat in een K700 zit is toch pas na ongeveer 20 keer geheel laden en ontladen op de optimale capaciteit? Of zeg ik nu iets stoms?

Laat het 10 keer zijn, dan nog blijkt tot nu toe uit de verschillende reviews dat de batterij er als zwaktste deel uit komt.

Bijdrager
    Paul a la Mac

@mike
    Om even op je oorspronkelijke vraag terug te komen… Gewoon doen die foon!

OS X 3.5 bracht naar het schijnt wat verbeteringen in Bluetooth met zich mee en met iSync 1.5 hoef je geen rare trucs meer uit te halen om de K700 met de Mac te pairen. Synchronisatie is verre van perfect (zie hier) maar ik ben er content mee.
    Met het OS X Adresboek kun je SMSjes sturen en bij ontvangst kun je het berichtje opnemen in het Opmerkingen veld in de kaart van de afzender. Ik ben geen BT veteraan dus ik heb geen idee of deze functionaliteit recent is of al lang bestaat maar ik vind het TE GEK!!!

En sinds de laatste updates (van iSync en X) kun je ook de K700 als afstandbediening gebruiken. Geen Sallingclicker nodig! Powerpoint of Keynote, werkt allebei perfect!

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Paul

@mike
    Om even op je oorspronkelijke vraag terug te komen… Gewoon doen die foon!

OS X 3.5 bracht naar het schijnt wat verbeteringen in Bluetooth met zich mee en met iSync 1.5 hoef je geen rare trucs meer uit te halen om de K700 met de Mac te pairen. Synchronisatie is verre van perfect (zie hier) maar ik ben er content mee.
    Met het OS X Adresboek kun je SMSjes sturen en bij ontvangst kun je het berichtje opnemen in het Opmerkingen veld in de kaart van de afzender. Ik ben geen BT veteraan dus ik heb geen idee of deze functionaliteit recent is of al lang bestaat maar ik vind het TE GEK!!!

En sinds de laatste updates (van iSync en X) kun je ook de K700 als afstandbediening gebruiken. Geen Sallingclicker nodig! Powerpoint of Keynote, werkt allebei perfect!

Hoe is jouw batterijervaring? Dit schijnt ook een beetje van je firmwareversie af te hangen

Bijdrager
    Paul a la Mac

Ok, ok. De tijd tussen 2 charges is wat kort. Maar dat vind ik niet vreemd gezien de hoeveelheid tijd die ik er andere dingen mee doe dan alleen bellen. Het scherm vreet stroom. En als je dat zo mag noemen, de CPU is rete-snel (van horen zeggen vergeleken bij t610 en t630) en wil dus ook meer watt. Foto’s maken is er nog zo een: scherm, camera-data en CPU tijd voor het renderen op scherm. [Hoe lang zal het duren voordat de eerste nvidea in een foon zit?] Heb BT vaker aan als uit staan en ik gebruik mp3 als ringtoon.

In het begin ben je natuurlijk alleen maar met dat ding aan’t spelen maar sneller dan je denkt verdwijnt de glans. Misschien dat de BT toepassingen het ’t langst volhouden, ze zijn echt héél cool en rete-handig. Nu alleen nog een BT app die de foon kan gebruiken als webcam!

Bijdrager
    Paul a la Mac

FF een rectificatie op een eerdere post: Salling’s Remote Basics is een kadootje voor Mac+K700 gebruikers. Gratis en voor nix, met de hoop dat het mensen nieuwsgierig maakt naar de grotere shareware broer. En ik ben idd nieuwsgierig geworden.

Bijdrager
    seroj
    ”Paul

FF een rectificatie op een eerdere post: Salling’s Remote Basics is een kadootje voor Mac+K700 gebruikers. Gratis en voor nix, met de hoop dat het mensen nieuwsgierig maakt naar de grotere shareware broer. En ik ben idd nieuwsgierig geworden.

Ja Ik heb dus vandaag een K700 gekocht en wilde dit allemaal fijn uitproberen.
    Helaas heb ik 10.2.8 en kan dus niks met mijn K700 behalve syncen en bestanden uitwisselen.
    Ik kan zelfs niet eens een sms typen of bellen via Adresboek.

Iemand misschien een tip voor me???
    Alvast bedankt

Bijdrager
    Paul a la Mac

@seroj
    Sucks bigtime. Ik had misschien moeten vermelden dat ik OS X 3.5 en alle updates gebruik. Maar dat jij nog steeds op X 2.8 zit heeft waarschijnlijk een heel goeie reden.

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”seroj”
    ”Paul

Ja Ik heb dus vandaag een K700 gekocht en wilde dit allemaal fijn uitproberen.
    Helaas heb ik 10.2.8 en kan dus niks met mijn K700 behalve syncen en bestanden uitwisselen.
    Ik kan zelfs niet eens een sms typen of bellen via Adresboek.

Iemand misschien een tip voor me???
    Alvast bedankt

Wellicht een voor de handliggende; of 10.3 of wachten op 10.4. Zo niet dan is het inderdaad balen dat je er maar een paar dingen mee kan.

Bijdrager
    seroj

Ik had eigenlijk bedacht dat ik wilde wachten op 10.4 Maar hoelang moet ik dan wachten.(is namelijk geen sterke eigenschap van me, zeker niet als het om hebbedingen gaat)
    Wanneer wordt 10.4 verwacht?
    :?

Bijdrager
    Walkingfingers

Gokje; oktober/november?

Bijdrager
    seroj

dan al?:o Ik dacht dat het pas ergens volgend jaar zou zijn.
    Maar als dat waar is dan zal ik zeker even wachten.
    Ben ik nog voor het einde van dit jaar helemaal up to date. 8)

Bijdrager
    inedeh

die afstandsbediening, is dat dan enkel voor deze foon of ook voor de t630?
    kwestie van te weten wat ik koop:)

Bijdrager
    seroj

volgens mij alleen voor de K700 en S700.
    De T6xx serie werkt met een ander besturings systeem.
    De 700 serie heeft een nieuwere vorm en werkt dus heel simpel door alleen wat software op de telefoon te zetten.

succes!

Bijdrager
    Walkingfingers
    Bijdrager
    Walkingfingers
    ”seroj”

hier kun je het volgen

Bijdrager
    seroj
    ”mike”
    ”seroj”

hier kun je het volgen

mmmm, interesting.
    Heb er nu al zin in. :D

Bijdrager
    Walkingfingers

K700 in bezit. Geen problemen tot nu toe. Bt werkt perfect. Syncen geen probleem.
    Themes, ringtones etc. makkelijk te slepen van de ene naar de andere map cq van gsm naar macHD en vice versa.
    Heb gelijk het ding een Maclook gegeven.

Bijdrager
    seroj
    ”mike”

K700 in bezit. Geen problemen tot nu toe. Bt werkt perfect. Syncen geen probleem.
    Themes, ringtones etc. makkelijk te slepen van de ene naar de andere map cq van gsm naar macHD en vice versa.
    Heb gelijk het ding een Maclook gegeven.

Ik had er al een:D
    maar eh wat voor mac look heb jij?
    Ik heb gewoon een van de pre settings (die met die draaiende licht circels)

Bijdrager
    Walkingfingers
30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 68)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.