11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    staaf

al 2 weken geen iTunes match

The title says it all toch? Het lukt me al bijna 2 weken niet om een goede sync met itunes match uit te voeren. Hij blijft maar hangen op stap 1. Meer mensen met dit soort problemen? maar het liefst een oplossing natuurlijk…

Bijdrager
    iMachia

Meestal een kwestie van uitloggen en opnieuw inloggen. Maar ik merk dat match bij nu ook aan het eind van stap 1 blijft hangen. Mogelijk een Apple-probleem dus.

Bijdrager
    jackybe67

Heb er ook last van de laatste week. Volgens mij hebben ze een probleem met hun servers.

Bijdrager
    Peter

Idem hier, ook al een tijdje last van.

Bijdrager
    Buzz

Hebben jullie alle software al up-to-date? Er zijn namelijk wat beveiligingslekken gedicht de laatste tijd. Geen idee of het hierdoor komt, maar het kan geen kwaad om dit te controleren.

Bijdrager
    iMachia

@buzz_d

Mijn software is, tegen beter weten in, altijd up-to-date. Een trauma dat ik heb overgehouden aan mijn inmiddels lang verdrongen Windows-tijdperk. En ik merk dat het niet alleen op mijn Mac (pro) hapert, maar ook op mijn Macbook en NAS. Dus wijs ik maar een keertje naar Cupertino….

Bijdrager
    Buzz

Bijdrager
    jackybe67

Wat bij geholpen heeft is de machtiging van computer in te trekken en iTunes Match uit te loggen en daarna alles terug instellen.

Anoniem

Alles al geprobeerd, maar hij blijft maar een poging doen om nieuwe muziek te matchen. Helaas lijkt het erop dat het match systeem faalt op dit moment. Ik word er eigenlijk een beetje zat van…

Q:

Bijdrager
    arjan30

al 2 weken geen iTunes match

Ja…hier idem.
    Probleem gemeld bij support.
    Hopen op een snelle oplossing want,duurt wel erg lang ondertussen…

Bijdrager
    GFTU

Ha ha.

Je was me voor inderdaad.

Nieuwe muziek niet op iPhone (iTunes Match)

Zelfde, alleen op mijn iPhone dan ook,…

Ik heb een iets ander probleem, maar wellicht gerelateerd.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.