4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    djleon97

akkoorden Logic Pro X

hallo,

Ik ben onlangs weer mijn studio ingedoken om wat dance muziek te gaan produceren. Ik werk met Logic Pro X en een m-audio keystation 49. Nu wilde ik een paar akkoorden gaan spelen, maar logic laat steeds maar 1 noot horen en neemt die ene ook alleen. Als ik in GarageBand ga werken, kan ik wel akkoorden spelen. Het ligt dus niet aan m’n keyboard, maar ergens in Logic.

Wat kan het probleem zijn? Of kan logic gewoon domweg geen akkoorden aan(wat me heel erg zal verbazen en waar ik ook niet van uit ga), en volgens mij hoefde het keyboard verder ook niet geïnstalleerd te worden in logic of op de mac (MacBook Pro 13″ Early 2011)

Bijdrager
    deSpaanseRente

ligt vermoedelijk aan de VST die je gebruikt en aan de instellingen daarvan. Aangezien het in garageband wel lukt heeft het niks met je hardware te maken. Als ik zoiets voorheb ligt het – in kontakt alleszins – aan de legato-instelling die aan of uit staat. Misschien is het iets soortgelijk.

Hoe precies speel je die akkoorden in? Als in, met welk software-instrument?

Bijdrager
    eiko

Is het geen monophonic synth die je bespeeld?
    Die kunnen maar één toon te gelijk maken.

Bijdrager
    djleon97

bijvoorbeeld met progressive house bass, het kan inderdaad wel een monophonic synth zijn, maar waar kan ik dat zien?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.