10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac Man

Airtunes stoort na openen widgets

Heb even gezocht maar kon zo snel niks vinden op de site.

Mijn probleem is het volgende: zodra ik de widgets open als ik via airtunes mijn muziek luister op mijn stereo valt het signaal steeds weg na een aantal seconden om daarna weer terug te komen. lijkt alsof de stream niet voldoende buffert. Ik moet de computer opnieuw opstarten om het probleem te verhelpen. Afsluiten van i-tunes of de widgets biedt geen oplossing.

zijn er anderen met soortgelijke ervaringen en weten jullie misschien een oplossing hiervoor?

Alvast dank

Bijdrager
    Mr. Jones

Ik heb er nooit een probleem mee, maar het klinkt alsof je mac het te druk heeft.
    Bij het openen van je dashboard gaat ie waarschijnlijk even over z’n nek.

Heb je voldoende geheugen? Check dit eens in de activiteitenweergave.

Bijdrager
    christiaan1985

Ik heb precies dit probleem. Zie ook mijn topic met betrekking tot de falende airport, iets hierboven. Dit heeft te maken met de, ik kan wel zeggen, ellendige nieuwe itunes 8.. Wachten op een update dus..

Bijdrager
    sasquatch

mijn airtunes stopt alleen een paar seconden wanneer ik op dat airport waaiertje klik, dus wanneer de comp naar netwerken zoekt. misschien heb je een widget die iets te maken heeft met je netwerk of netwerkfuncties? ik gok maar ..

Bijdrager
    Mac Man

Ik zal eens proberen uit te zoeken welke widget de problemen veroorzaakt. lijkt inderdaad alsof mijn computer teveel te verwerken krijgt als ik de widgets open.

Bijdrager
    christiaan1985

Zoals ik al eerder zei, dat komt niet door je widgets, dat komt door itunes 8. Heb je voordat je itunes 8 installeerde ooit problemen gehad met je airport en itunes die haperde bij het openen van je dashboard? Ik niet..

Bijdrager
    Mac Man

ik had het ook al voordat ik de laatste versie van i-tunes instaleerde

Bijdrager
    christiaan1985

ben je er al achter waar het nou aan lag? Bij mij nog steeds zelfde problemen..

Inactief
    Anoniem

Ik heb het zelfde probleem. :(

Mijn MBP heeft 4Gb werk geheugen en ik heb bij wijze van test na een herstart alleen iTunes/Airtunes aangezet en daarna de widgets. En voilá: storing.

Dus met te druk heeft het echt niet te maken.

Ik heb nog niet alle widgets afzondelijk gechecked.

Maar het is gewoon een bug van het een of ander.

Inactief
    Anoniem

Ik heb even zitten testen

Ik gebruik o.a. de widgets Airport Radar en Ji Wire om te zien welke netwerken er zijn (en of die beveiligd zijn).

Het zijn die 2 widgets die, bij mij althans, de storing geven op mijn Airtunes.

Wat zijn jullie bevindingen?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.