8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ruben

Airprint op iPhone 4 en iPad 1

Mijn vader heeft een Airprint printer gekocht (HP Deskjet 3070 B6611 series) en op de verpakking staat dat hij Airprint ondersteunt, via mijn mac en mijn vaders mac werkt het, via mijn vaders iPhone 4S maar niet via de iPad 1 en iPhone 4 (beide iOS 5.1.x) waar ligt dit aan? Ik heb de printer al herstart en de iPhone herstart

Bijdrager
    Gerd

Zijn de printer en je iPad / iPhone ten tijde van gebruik wel verbonden met het zelfde netwerk?

Bijdrager
    madcat

ze moeten inderdaad op hetzelfde netwerk zitten, maar heb je misschien bonjour uit staan op de printer. Dat kan helpen.

Bijdrager
    KarelWillem

Via de 4S werkt het, dus ik denk dat AirPrint op de printer wel goed staat ingesteld.

Bijdrager
    bassbug

Ik heb een iPhone 4 en een HP 6150.
    Airprint werkt prima. Gewoon zo uit het doos.

Bijdrager
    pvbezel

Ik heb ook het probleem gehad, alles ingesteld en printen maar.
    Tot dat ik het erg irritant vond dat er een wazige naam stond aangegeven, en die heb ik toen veranderd, en toen kon ik niet meer printen vanaf mijn ipad.
    Orginele weergavenaam terug gezet, en het probleem was opgelost.

Bijdrager
    pvbezel

En met de naam bedoel ik: de mijne heet HPXXXXXX dat zijn de laatste 6 karakters van het macadres, als je dat wijzigd, dan werkt het op de ipad niet meer

Inactief
    Anoniem

groothandel laagste Portable Bluetooth-handset voor de iPhone, iPad, hoge kwaliteit, de beste voor ons, niet te missen: http://is.gd/sGDkEZ

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.