5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    jantjeerd

Airportverbinding op Intel iMac valt zo nu en dan weg…

De airportverbinding op mijn Intel iMac valt zo nu en dan weg. Als ik softwarematig de airport uitschakel en daarna weer inschakkel heb ik weer internetverbinding. De airportexpress staat op een meter afstand. In de vriendenkring komt dit probleem ook voor.

Wie weet de oplossing??

Bijdrager
    LEXY

Even een keer opnieuw configureren met Airport-hulpprogramma. Neem bijvoorbeeld eens een ander kanaal.

Bijdrager
    xkrprtl

Bijdrager
    IT2Be

Even een keer opnieuw configureren met Airport-hulpprogramma. Neem bijvoorbeeld eens een ander kanaal.

hmm, ik heb dat probleem ook op mijn MacBook 17″ maar niet met een Airport dus ik weet niet of dat resetten wel de oorzaak wegneemt.
    Soms ben ik de verbinding 1-2 minuut kwijt en schakel dan over op mijn Airport die verder weg staat.
    Na die 1-2 minuut kan ik dan weer gewoon verbinden met de andere router.
    Heel vreemd want dat had ik nooit met mijn PowerBook…
    Het lijkt wel of de security instellingen heel even weg zijn of zo :?

Bijdrager
    YvoFi

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Ik heb een Core2Duo. Ik denk dat het hem zit in de G+ standaard die de aitport kaart ondersteund. Na een upgrade van mijn ZyXel modem kon ik mijn modem op g+ instellen en ik heb nooit meer problemen gehad. Werk nu een maand zonder wireless problemen en gaat nu als een speer.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.