6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    koen

Airport + Windows Outlook + UPnP: geen uitgaande emails

Sinds kort heb ik een laptop via werk waar Windows 7 op staat. Ik kan er thuis zonder problemen mee inloggen op ons WiFi network via een Airport Express modem. Het enige wat niet lukt is het versturen van emails via Outlook 2013. Volgens de IT op werk komt dit door UPnP dat niet wordt ondersteund door AE.

Iemand een idee of en hoe ik de AE kan instellen zodat ik emails kan versturen via Outlook op mijn laptop?

Bijdrager
    makasa

Wat voor mail gebruik je? Exchange?? Mijn werk Windows systeem werkt prima met Outlook 2013 en een airport en Exchange.

Bijdrager
    koen

Exchange.

Bijdrager
    makasa

Nog maar eens naar je systeembeheerder. Mogelijk moet binnen Exchange een aanpassing doen. Zoals gezegd bij mee geen probleem

Bijdrager
    mfduffel

Ook geen probleem met de combinatie exchange, outlook en airport. De instellingen in outlook moeten correct ingesteld staan om mail te versturen via een ander netwerk dan het bedrijfsnetwerk. Iphone, ipad en mac configureren is eenvoudiger dan outlook in windows 7 voor exchange.

Bijdrager
    koen

Ok, bedankt, ik ga maandag nog een keer bij hem langs. Weet je om welke instellingen in Outlook het gaat?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.