4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Applemoes

Airport wel in huis, 15 meter verder niet…

Onze situatie:

MacBook 13″
    MacBook Pro 15″
    2 iPhone`s

Ai Extreme in woonkamer voor
    Ai Express 1 in woonkamer achter
    Ai Express 2 in bijgebouw 15 meter verwijderd van Ai Express 1

Met MacBook prima ontvangst in huis (ook via Airport Utility zie ik alle drie de apparaten)
    Als ik met MacBook in bijgebouw ben geen internet meer op MacBook (ook geen van de drie apparaten in Airport Utilty zichtbaar)

Met MacBook Pro zowel in huis als in bijgebouw prima ontvangst en ook in de Airport Utility alle drie de Airport zichtbaar, ook met de iPhone`s overal internet.

Dus in huis alle drie de apparaten zichtbaar op de MacBook maar in bijgebouw niks..

Alle kanalen al geprobeerd, MacBook herstart, MacBook schijf permissies hersteld,
    Dus nog suggesties?

Bijdrager
    stavos

Heb je de Expressen al eens omgewisseld? Zit er verschil in leeftijd tussen beide Expressen?
    En in hoe verre heb je de mogelijkheid om draadloze stukken in je netwerk te bedraden? Dus bijvoorbeeld van Extreme naar Express1.

Bijdrager
    Applemoes

Ik heb inderdaad de Expressen omgewisseld en ook weer gereset, het heeft ook altijd gewerkt tot een maand of twee geleden…

Bijdrager
    stavos

Wat is er een maand of twee geleden dan veranderd? Hardware? Software? Omgeving?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.