4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    surfer005

Airport VISTA Verbinding Drop OUT

2 dgn geleden een airport express 802.11 gekocht; aansluiten ging super. Ik gebruik windows vista; een paar uur na het aansluiten kwamen de problemen; mijn verbinding valt af en toe weg. Van alles geprobeerd ook met behulp van de helpdesk van apple maar het gaat niet lukken. Ik heb in proncipe verbinding maar als ik mijn i tunes wil afspelen valt de verbinding weg; ook als ik dan een nieuwe internet site open doe valt de verbinding ook weg. Wie kan mij helpen dit op te lossen

Bijdrager
    Joffry

Heb je al een reset geprobeerd ? Heb je de laatste software ? Hoe gebruik je de AE ? Alleen voor muziek ?

Bijdrager
    surfer005

Heb je al een reset geprobeerd ? Heb je de laatste software ? Hoe gebruik je de AE ? Alleen voor muziek ?

Ik heb AE al een aantal keer gereset; software update gedaan. Ik gebruik m voor een draadloos internet en airtunes. Verbinding met internet is ok zolang ik maar geen airtunes gebruik; daarnaast als ik geen internet sites open en wel mijn airtunes laat lopen stoort hij ook regelmatig; lijkt wel of de verbinding af en toe een aantal seconden wegvalt

Bijdrager
    Joffry

Dat is toch wel een moeilijk geval. Bij ‘Apple discussions’ zijn hier ook al een paar draadjes over i.v.m. iTunes 8. klik

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.