2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Jack4ya

Airport Utility of Extreme én Express willen niets opslaan/updaten

Het begon dat ik het netwerk met een Express wilde uitbreiden. Het netwerkje (> router > extreme) werkt namelijk gewoon. Als ik de Express (eindelijk eens in AU zag en) aanpassing maak, dan wil de express niet meer overeind komen. Het lampje blijft amber. Ik moet ‘m resetten om ‘m weer in de AU te zien.

Misschien dat de Extreme faulty is. Dus die wilde ik updaten. Van 7.2.1 naar 7.5.2. Er gebeurt helemaal niets. Vervolgens dan maar AU software (5.5.3) opnieuw geinstalleerd. En dan de Extreme weer updaten. Ik zie nu een percentage balkje met download. Da’s al meer dan eerst. Dan zegt ie dat de Extreme opnieuw opstart.
    En vervolgens staat de firmware van de Extreme nog steeds op 7.2.1. Vier pogingen verder en geen resultaat. :angry:

Wat gebeurt er nou? Is de AU faulty? Waarom update het niet? Waarom wil de Express na zowel ‘extend’ als (een volledige ingestelde) WDS niet werken? Alleen ‘join’ lijkt voor de Express te werken. Alleen heb ik daar niets aan. Wil het netwerk juist verlengen/uitbreiden zodat we op zolder er nog wat aan hebben.

Eerst maar eens updaten… hoe doe ik dat nu? Of zou ik het nu ook voor elkaar moeten kunnen krijgen?

Bijdrager
    Jack4ya

Okay… de Extreme resetten via AU werkt niet. Dus een reset met stekkertje.
    Et voila! 7.5.2 staat er nu op.

Nu verder met het oorspronkelijke probleem: netwerk verlengen…

Whoop! Dat lijkt in een keer te lukken? *testing*

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.