9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Airport update 2008-004

Zojuist zag ik dat er een update beschikbaar is voor de airport.

“Deze update wordt aanbevolen voor alle Macintosh-computers met een Intel-processor en Mac OS 10.5.5. Deze update verhelpt bepaalde problemen met AirPort-verbindingen tijdens roaming in grote Wi-Fi-netwerken.”

Ik heb een iMac C2D (late 2006).
    Ik weet niet of de update ook voor de nieuwe macs is..

:)

Even een mededeling. :wink:

Bijdrager
    LT Barclay
    ”sanne’s

Zojuist zag ik dat er een update beschikbaar is voor de airport.
    Ik weet niet of de update ook voor de nieuwe macs is..

Ik ga er vanuit dat een update niet verschijnt op een mac waarvoor het niet van toepassing is.

Maar ik kan het mishebben. Ik heb de update ook gezien op mijn iMac van november 2007

Bijdrager
    niels

deze update is toch voor Extreme Base station?

Bijdrager
    carpebios

Volgens mij niet. Deze update is gewoon voor de aiport kaart in je mac.

Bijdrager
    The JM

Deze update wordt aanbevolen voor alle Macintosh-computers met een Intel-processor en Mac OS 10.5.5. Deze update verhelpt bepaalde problemen met AirPort-verbindingen tijdens roaming in grote Wi-Fi-netwerken.

Bijdrager
    tjetta

Mja, ik heb hem ook. Ik hoop dat de problemen met mijn Airport hierdoor verholpen worden. Het gebeurt vaak dat ik spontaan disconnect, soms wel 4x per 10 minuten. Heel irritant, aan de router ligt het niet in elk geval:)

Bijdrager
    LEXY

Is waarschijnlijk dezelfde update die afgelopen dinsdagavond verscheen en die Apple vrij kort daarna weer introk vanwege allerlei problemen.
    http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=136080
    Ook deze keer wacht ik maar even…

Bijdrager
    martijnkoemans

Deze update helpt mij iedergeval weg!
    Ik had voorheen moeite met inloggen op het Hotspot netwerk van Den Haag Centraag station.
    Dit gaat nu in 1x

Bijdrager
    mick1

Ook ik heb gisteren de update binnen gehaald, maar helpen doet hij niet. Verbindingen blijven matig tot slecht via draadloos gebruik.
    Gelukkig heb ik naast de Imac nog een Windows PC staan voor als het draadloos internet stabiel moet zijn.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.