4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    ErikFB

Airport Timecapsule error 6753 en daarna niets meer

Airport configuratieprogramma gaf aan dat zowel de twee Airport Express (welke ik gebruik ter versterking van het signaal door het gehele huis) alsook de Airport Timecapsule een firmware update hadden.

Eerst de updates van de twee Airport Express laten uitvoeren. Dit is gelukt zonder problemen.

Daarna hetzelfde laten doen voor de Airport Timecapsule. Na het downloaden van de nieuwe firmware, daarna het laten installeren.
    Toen de error code 6753. Installatie kon niet uitgevoerd worden.

Toch een paar keer geprobeerd, maar geen succes.
    Nu doet mijn Airport Timecapsule helemaal niets mee. Geen groen of oranje lampje dat brand of knippert: gewoon helemaal geen lampje.

Stroom eraf gehaald. Reset knopje achterop gebruikt. Niets helpt. Naar mijn idee werkt de interne hardware (nog) wel, want je voelt de trillingen en hoort geluidjes van de harde schijf.

Iemand enig idee of de Airport Timecapsule nog ‘leeft’ of is deze overleden????
    Beter gezegd: wie weet hoe ik de Airport Timecapsule weer aan de praat krijg?

(ik heb op mijn laptop (MacBook (13-inch, aluminium, eind 2008)) OS X El Capitan 10.11.5)

Bijdrager
    bcgraaf

Hier hebben ze een eventuele oplossing, ik weet niet of het werkt maar dit kwam ik tegen op Google http://www.dmitry-dulepov.com/2010/02/apple-airport-extreme-error-6753.html

Bijdrager
    ErikFB

Bedankt voor de informatie!

Afgelopen nacht de stroom weer volledig voor de gehele nacht van het apparaat gehaald. Vanmorgen de stroom er weer op gezet. Oranje lampje brandde (en bleef branden (niet knipperend)). Naar verloop van tijd (ik heb er geen aandacht verder aan geschonken) was het lampje weer groen en het apparaat werkt weer…… (geduld is een schone zaak geldt ook hiervoor wellicht????)
    Beetje vreemd allemaal, maar eind goed al goed.

Bijdrager
    bcgraaf

Mooi dat het uiteindelijk goed gekomen is.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.