7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    jash

Airport Time capsule steeds opnieuw verbinden dmv ww

Hallo

Er lijkt een oud probleem terug te zijn: elke keer als ik mijn MBP opstart en via finder naar de Airport Time capsule wil gaan moet ik opnieuw verbinden en het ww weer opnieuw invoeren. het vinkje aanzetten bij ww opslaan in sleutelhanger helpt niet. Dis is een tijd geleden ook aan de hand geweest weet ik , toen was  het een softwareupdate probleem dacht ik. Dit is toen met een nieuwe update opgelost. ik heb het bij al mijn mac’s ….

Herkent iemand dit ? wie weet raad ?

grts

Jash

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  jash.

Bijdrager
    struup

Sinds een week bij mij precies hetzelfde heb al van alles geprobeerd maar niets helpt.

met mijn macbook steeds opnieuw inloggen op de time capsule, ww wordt niet in de sleutelhanger opgeslagen

ondanks vinkje.

groet struup

Bijdrager
    Optizien

Dit gebeurt bij mij ook : benieuwd naar de oplossing

Bijdrager
    GoeieDag

Hier ook. Zou het een bewuste beveiliging van Apple zijn? Net zoals de ww in Safari niet meer zomaar zichzelf invullen, door de laatste macOS update.

Bijdrager
    jash

niemand een oplossing ? dit is wel erg vervelend…..

Bijdrager
    GoeieDag

Ik ben er wat ingedoken, maar kom niet tot een oplossing. Lijkt me een bug, maar blijkbaar komt het niet veel voor, is mijn idee na wat zoeken op internet.

Ga hier maar los: https://www.apple.com/feedback/macos.html !

Bijdrager
    jash

gedaan , bug report ingevuld…

dit is wat je dan ziet:

MAC OS

Thank you for your feedback on macOS.
    We cannot respond to you personally, but please know that your message has been received and will be reviewed by the macOS Team. If we need to follow up with you on your ideas for improving macOS, we will contact you directly.

We appreciate your assistance in making macOS better.

macOS Team
    Apple

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.