7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    typonerd

AirPort Time Capsule

Ik heb een AirPort Time Capsule van 2TB.

Ik heb dat ding eigenlijk nog maar nauwelijks gebruikt.

Kan ik dat ding gewoon gebruiken als harde schijf en hoe moet ik het dan aansluiten?

Bijdrager
    gipsman

Gooi ‘dat ding’ maar weg. Apple wil af van Airport/Time Capsule en binnenkort zijn er geen updates meer.

Bijdrager
    TheBigZ

De Time Capsule is een prima apparaat om je Time Machine backups op te laten maken. Als je dat nog niet gedaan hebt, heb je niet geprofiteerd van je aanschaf.

Bijdrager
    Q-collective

Zo maak je gebruik van je Time Capsule.

gipsman op 27 april 2018 om 19:08
    Gooi ‘dat ding’ maar weg. Apple wil af van Airport/Time Capsule en binnenkort zijn er geen updates meer.

En waar haal je die wijsheid vandaan? Apple heeft nog helemaal niks gezegd over software updates.

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 6 dagen geleden door  Q-collective.

Moderator
    Night

Support zal nog wel een tijdje blijven, updates zul je echter niet meer hoeven te verwachten (en al helemaal geen 802.11ad / 802.11ax ondersteuning):

Apple officially discontinues AirPort router line, no plans for future hardware

Bijdrager
    Q-collective

Over updates:

Apple is also be helping customers obtain service and parts for current generation AirPort Base Stations for the next five years.

Moderator
    Night

Service ((tech) support) en parts zijn niet echt bepaald hetzelfde als updates.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.