6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Rob Vogel

Airport storingen

Ik ben zwaar teleurgesteld in de prestaties van mijn airport netwerk. Ik woon in een klein dorpje op het platteland van Groningen. Weinig storing zou je daar verwachten. Desondanks heb ik voortdurend uitval in mijn airport netwerk als ik via iTunes muziek afspeel. Volgens de Airport diagnose zijn alle verbindingen ‘uitstekend’ (afstand minder dan 1 meter) tot goed (afstand max 8 meter). Desondanks geen enkel luistergenot, alleen maar frustraties…:cry:

Bijdrager
    Rob Vogel

Ik ben zwaar teleurgesteld in de prestaties van mijn airport netwerk. Ik woon in een klein dorpje op het platteland van Groningen. Weinig storing zou je daar verwachten. Desondanks heb ik voortdurend uitval in mijn airport netwerk als ik via iTunes muziek afspeel. Volgens de Airport diagnose zijn alle verbindingen ‘uitstekend’ (afstand minder dan 1 meter) tot goed (afstand max 8 meter). Desondanks geen enkel luistergenot, alleen maar frustraties…

Bijdrager
    fred44nl

wat voor modem heb je ??
    en hoe heb je de Airport ingesteld ??

Bijdrager
    sam44

Welke provider heb je? Heeft die geen storing in de buurt bijvoorbeeld? Hoe zit het als je de wifi van je modemrouter gebruikt ipv de airport? Sluit eens een ethernetkabel aan. Werkt dat beter? Dan is er misschien technisch iets mis met je Airport.

Anoniem

en de vraag is…?

Bijdrager
    Wauters

Staat je airport in routermodus (“Maak draadloos netwerk aan”)?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.