2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    mick1

Airport scanning probleem opgelost NA UPDATE?

Zijn er al gebruikers die hebben geupdate naar 10.5.5, die voor deze versie problemen haden met het veelvuldig scannen van de Airport, en dus wegvallen van de verbindingen?

Maakt het verschil met de nieuwe versie? Ik hoop het wel, want ik moet nu vaak terugvallen op mijn oude windows pc, wil ik een betrouwbare internet verbinding (draadloos) hebben. En dat terwijl de AP op de 1ste etage staat. En ja, ik heb alles al geprobeerd.
    Ik hoop dat het probleem, wat zich toch wel vaak voordoet is opgelost.

Bijdrager
    PaneVino

Nou zeg! Ik heb echt onwijs last gehad van dat probleem. Ik wist alleen niet dat anderen dat ook hadden! Ik dacht dat het aan mijn thuisnetwerk lag….

Misschien is dat ook wel zo, aangezien ik het euvel alleen thuis had :-

Ik ga er nu extra op letten. Ik denk wel te hebben ontdekt dat de encryptie-methode van WPA een rol speelde… Ik had eerst AES ingesteld, maar ben een aantal dagen geleden naar TKIP over gegaan in de hoop dat dat wat verstoringen zou oplossen. Ik had tot nu toe het idee dat dat wel wat uitmaakte…

Als het echter aan OSX zelf heeft gelegen, vind ik het ook prima, als het maar weg is.:)

Ik hou de aankomende dagen scherp in de gaten hoe de eerdere correctie-perikelen zich ontwikkelen…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.