6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    glimburger

airport of airport extreme

Ik heb een imac g4/800 met os x 10,3,5 die ik wil uitbreiden met een airport kaartje om te kunnen inpikken op het draadloze signaal dat mijn DLINK accesspoint uitzendt.
    Speelt het een rol of ik het gewone airport kaartje erin steek, of mag ik eventueel ook het airport extreme kaartje aanschaffen ?

Bijdrager
    MacEagle

Glimburger, Volgens mij maakt het niet zo veel uit, zelf heb ik een airport extreme en deze bevalt goed.
    tot nu toe geen problemen mee gehad.:mrgreen:

Bijdrager
    Dalleke

Hallo,
    Het hangt er een beetje vanaf welke kaart erin kan, een gewone airport of een extreme, formaat verschilt namelijk. :apple:

Bijdrager
    KarelWillem

In de iMac G4 800 past geen Airport Extreme kaart, dus je bent gauw klaar.

De ‘oude’ airport-kaarten zijn echter niet meer te koop bij Apple.

Je moet dus uitwijken naar een tweedehands-exemplaar of de dealers afbellen.

Bijdrager
    glimburger
    ”KarelWillem”

Heb ervoor gebeld, je kan ze wel nog krijgen, alleen niet als kant en klaar commercieel product dat je zo uit de winkelrekken kan nemen, enkel nog als service-item, dus via hersteldienst (en goodwill) van de Apple-dealer.

Bijdrager
    glimburger
    ”KarelWillem”

Heb vorige woensdag via een eenvoudig mailtje de (gewone) airportkaart bestekd bij IT-Pro in Gent besteld. Vrijdagmiddag ben ik ze gaan afhalen.
    Thuisgekomen, kaartje monteren, terug opstarten en surfen… zo hoort dat.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.