4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    djwizzy

Airport netwerk valt weg met verwijderen voeding

Ik heb een probleempje met mijn draadloos netwerk, nu heb ik denk ik de oorzaak gevonden van het probleem, maar ik weet niet hoe ik dit zou moeten oplossen…

Het probleem is als volgt:
    Als ik met de voeding aan mijn MBP over het draadloze netwerk hier in huis aan het internetten ben heb ik nooit/zelden last van het wegvallen van het netwerk.
    Als ik vervolgens de voeding verwijder en de MBP dus op de accu laat werken, valt regelmatig het netwerk weg en moet ik hem steeds opnieuw selecteren in mijn airport (popdown menu)

de oorzaak is dus de voeding ofiets in die richting, maar hoe los ik dit op?
    (geen antwoorden als: met je voeding eraan werken ofzo)

Alvast bedankt!

Bijdrager
    aerosoul

dat valt natuurlijk verkeerd als je al gaat zeggen wat mensen Niet moeten zeggen. Maar sorry, ik heb geen idee.. misschien dat je airport minder stabiel word naarmate hij minder spanning krijgt?!

Moderator
    Strifer

het hoort in ieder geval niet. ik heb daar namelijk helemaal geen last van met mijn mbp 17″

Bijdrager
    djwizzy
    ”aerosoul”

dat valt natuurlijk verkeerd als je al gaat zeggen wat mensen Niet moeten zeggen. Maar sorry, ik heb geen idee.. misschien dat je airport minder stabiel word naarmate hij minder spanning krijgt?!

zo lijkt het er wel op…. terwijl het in principe niet moet kunnen.

Ik zit trouwens op een wireless router van Asus…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.