14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    aphez

airport is duur

hee

ik vind 141 euro behoorlijk duur voor zo’n kaartje. Welke goedkopere alternatieven zijn mac compatiable… ik ben ook maar een arme student:)

als iemand het weet zou je dan de link naar de site willen geven, of alleen de naam?

danke schon

butch 8)

Bijdrager
    Igor

wireless is gewoon nog duur. Voor een kleine Bluetooth adapter betaal je al 80 euro!

Het begint eindelijk goedkoper te worden maar airport-kaarten zijn nog steeds het beste alternatief!

Moderator
    Adriaan Mol

Neem eens een kijkje in de HubHop shop. Klik dan op Wireless Access Points. Daar staan accesspoints vanaf 145 euro.

Adriaan

Bijdrager
    Torz

Wat zijn eigenlijk de voordelen van een Apple airportstation(cq kaard),t.o.v van de anderen?
    Zijn die er eigenlijk?

Bijdrager
    Igor

ziet er gelikt uit als het in je gand hangt!

Bijdrager
    mailking

kweet het niet, maar als ik anderen altijd hoor schelden over routers en dingen die niet werken, of niet zoals ze zouden moeten? de Airport werkt gewoon….

Bijdrager
    Mmmarco

Vond het ook nog te duur. Voorlopig gewoon ouderwets met kabels. Ook makkelijker met oudere macjes. Snap ook niet waarom de hardware van Apple zo veel duurder is. :cry:

Bijdrager
    Danny Dikker

/me zit er serieus over te denken om een airport te kopen.

Al is het alleen maar om binnenkort in mn nieuwe huis te hangen.

Bijdrager
    mailking

zijn ze niet 2e hands te koop?

Bijdrager
    Arjan

Het airport basisstation is dubbel zo duur als de Windows varianten. Is dat prijsopdrijving van Apple?

Bijdrager
    Walkingfingers

als het ‘look and feel’ gehalte je niet raakt kun je inderdaad goedkoper uit, raakt dit je wel dan kost het ook wat.

Voor ieder wat wils.

Bijdrager
    su

Avaya maakt ook kaarten die geschikt zijn voor Mac’s, maar het scheelt niet zoveel in prijs (zie bijv, http://www.routershop.nl), op accesstations kan je wel een hoop besparen, maar ik geloof dat je alleen opzoek bent naar een kaart :?:

grtz Suzanne

Bijdrager
    boesboes

heeft er iemand ervaring met de isp Telenet (enkel in vlaanderen uiteraard) en airport. werkt dit perfect?!

ik zou er namelijk 2 macs en 1 pc mee in netwerk willen zetten. en allemaal een verbinding met het internet natuurlijk.

iemand ervaring daarmee?!

Bijdrager
    RemiroQuai

Zelf heb ik een heel erg goed Airport kaartje gekoch via http://www.tweedehandsmac.nl
    Ik heb hier 75 euro voor betaald. Je moet wel een klen beetje geluk hebben daar maar voor 75 euro een airport:P Echt wel de moeite waard!!!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.