6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Karim Bizid

Airport in 2 maanden tijd defect?!

Beste OMTers,

Ik heb een nog geen 2 maanden oude MacBook Pro…

Was vanmorgen aan het internetten (wifi puntje) en ineens had ik geen verbinding meer…
    Een ander puntje geprobeerd… geen resultaat…

Heb nog getwijfeld aan de verbinding en heb mijn wifi dongle tevoorschijn gehaald…
    Toen ik die wilde aanvinken in de airport lijst, ontdekte ik dat deze lijst niet meer wilde verversen.

Na het herstarten van mn mac, zegt hij nu dat er geen airportkaart is geïnstalleerd??!!
    Heb het ook even gechecked in mijn dual boot lion, maar daar laat hij helemaal geen aiport icoon zien.
    (wat naar mijn mening betekent dat hij geen kaart ziet)

Hoe kan dit?!

Ik kan hem wel naar mn APR gaan brengen, maar ik kan de machine op het moment echt niet missen…
    Zonder mn mac kan ik niets…

Ik hoor graag of iemand al eens een dergelijke situatie heeft meegemaakt…

Karim

Bijdrager
    Moriarty

Geen airport geïnstalleerd = kapotte Airport.

Hoe kan dat? we waren er niet bij…

Dit is waarom je garantie hebt!

Bijdrager
    Maverick9898

Ja dat komt weleens voor (bij mijn iMac ook twee keer gebeurt). Heb je al eens een PRAM reset gedaan? Dat kan helpen om de Airport kaart weer beschikbaar te maken;).

Bijdrager
    Karim Bizid

Heb nu meerdere malen een PRAM reset geprobeerd… en ook na mn volledige Lion update is er niet veel veranderd…
    Hij heeft het gisteren weer heel even gedaan, maar is daarna niet meer werkend geweest…

Heb vandaag m’n APR gebeld en die vertelde mij dat ik mn Mac 5 dagen kwijt ben als ik hem langs breng…
    Zolang kan ik echt niet zonder… Zit in een drukke periode waarin ik mn Mac hard nodig heb!!

Bijdrager
    Maverick9898

Dan denk ik dat de connector wellicht niet helemaal goed vastzit (vandaar dat ie heel soms nog wel aangaat).
    Dan moet ie inderdaad even naar de APR en dan ben je je helaas je Mac even kwijt;).

Bijdrager
    Karim Bizid

Heb vandaag mn mac weer opgehaald…

Connectortje was niet los, maar de kabel was los van de connector…

Hoe dit heeft kunnen gebeuren is onduidelijk…

Ik ben nu zo’n 3 uur aan het werk en heb het vermoeden dat er nog steeds iets niet helemaal in de haak is..

heb nu al 10x opnieuw mijn draadloze verbinding aan moeten klikken…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.