9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Tjaarsveld

AirPort Extreme wifi probleem

ik heb gisteren een AirPort Extreme gekocht
    maar het wifi doet het na een dag opeens niet meer.
    me iphone ziet het netwerk wel maar wil niet connecten

kan iemand mij helpen.

Bijdrager
    flyinghigh

Probeer eens een reset van je airport extreme. En start je telefoon eens opnieuw op.

Bijdrager
    hokkie

Je geeft aan dat het wifi niet meer doet, maar je iPhone hem wel ziet… (beetje tegenstrijdig).

Je AE even resetten?! Andere apparaten proberen te verbinden en als dat ook niet gaat, aanbieden bij je verkoper en garantie claimen.

Bijdrager
    Niels

Hoe staat je AE ingesteld, als hoofdrouter of als WiFi punt. In het tweede geval moet je namelijk de AE in brugmodus zetten.

Bijdrager
    hokkie
    NielsDam op 08 januari 2014

Hoe staat je AE ingesteld, als hoofdrouter of als WiFi punt. In het tweede geval moet je namelijk de AE in brugmodus zetten.

Voor nu niet relevant, de TS geeft aan niet te kunnen verbinden met de AE. Dus het probleem is een defecte AE of problemen bij zijn ‘devices’ (lees: iPhone, laptop, ipad).

Bijdrager
    Tjaarsveld

Me airport doet het overdag wel maar naar 17:50 wilt me iphone gewoon geen connectie maken

Bijdrager
    SunKeeper

Gewoon de klok overdag terugzetten, zodat het nooit later dan 17:50 wordt.

Fixed!

Bijdrager
    ThomasvHesteren

@Tjaarsveld

Ik heb dit probleem ook gehad. KPN Experiabox –> Airport Extreme (brugmodus).
    Heb het probleem opgelost door het IP adres van mijn Airport Extreme ‘binding’ te maken via mijn DHCP server in dit geval de ExperiaBox. En probleem was opgelost!

Weet niet of het voor jou zal helpen, maar het lijkt me zeker het proberen waard!

Bijdrager
    69pieter

@SunKeeper

Awesome!!!(y)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.