5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Boris

Airport Extreme, wie heeft er al ervaringen mee?

Hallo, wie heeft er al goeie ervaringen met de Airport Extreme card? Ik heb er eentje in mijn nieuwe Powerbook G4 (12 inch) zitten maar tot nu toe heb ik wel eens wat problemen. Bij somige access points kan ik niet aanloggen. Andere Mac gebruikers met de oude airport kaarten komen ddan wel op die APs. Iemand soortgelijke problemen of ligt het aan mijn computer?

Bijdrager
    beammeup

Volgens mij kun je dat precies lezen onder deze link.
    Je kunt met de nieuwste software kiezen voor 802.11b of 802.11g, of compatible met 802.11b.

http://www.apple.com/nl/airport/specs.html

Succes!

Bijdrager
    Boris

Ja, volgens Apple is het altijd compatible met iedere base station als hun oude Airport dat ook is. Maar ind e praktijk is dat niet zo. Ik kom niet op netwerken waar ik vroeger wel op kwam… Helaas!

Bijdrager
    the_snake

Mn baas hier komt met z’n nieuwe 17” Powerbook met airport extreme ook niet op ons netwerk waar nog de grijze aiport base stations worden gebruikt.
    Iemand enig idee waar het aan kan liggen????

Bijdrager
    Spongebob

ik ben sinds een week in het bezit van een airport extreme en werk nog met een ibookje met daarop macos9 en uiteraard nog een “oud” airportkaartje in m’n ibook. Het werkte maar na een paar keer herstarten, maar sindsdien vlekkeloos!!

airport, where have you been al my live???

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.