6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    IOS dude

Airport extreme valt weg

Hallo OMT, sinds een maand of 2 heb ik een nieuwe airport extreme en een airport express gekocht. Ik wou mijn wifi netwerk uitbreiden zodat ik over het hele huis wifi heb. De nieuwe airport extreme staat beneden en is rechtstreeks verbonden met de router. Hierop hangen de apple tv en een digibox van telenet. Verder heb ik een lyncis switch erop hangen waaruit ik naar de oude airport extreme ga en naar de airport express.
    Alles ging in het begin goed tot ik de oude airport extreme inschakelde. Na een paar dagen valt de nieuwe airport extreme weg en kleurt het lichtje geel. De nieuwe airport extreme is ook niet te vinden in de app.

Iemand een oplossing?? Als ik de stroom even uitschakel en terug inschakel, is het lichtje weer groen voor een paar dagen maar vind ik de airport extreme nog steeds niet!!

Als er iemand een oplossing weet hoor ik het graag!!
    Alvast bedankt!!

Anoniem

Je zegt dat je je Airport Extreme verbonden hebt met je router. Twee routers in je netwerk geeft problemen. Wellicht moet je router 1, dus niet de Extreme, in bridge mode zetten.

Bijdrager
    IOS dude

Ik bedoelde modem ipv router, sorry mijn fout. Is het nu wat duidelijker?

Bijdrager
    Martin67

Heb je de oude extreme en express in brugmodus staan? Dan gebruik je de nieuwe extreme als routeer en de andere twee als extenders. Moet zo werken. anders alles resetten en installeren zoals hier boven.

Bijdrager
    IOS dude

Ja, op de oude extreme staat extend network aangeduid. Lampje nu ongeveer een week groen dus hopen dat het zichzelf heeft opgelost;)

Bijdrager
    IOS dude

Het heeft zichzelf helaas niet opgelost, nadat vandaag het internet meerdere keren volledig wegviel heb ik alle apparaten gereset en nu zou het normaal moeten werken;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.