4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    marcoen

airport extreme valt weg

Vrinden,
    Sinds een paar weken valt mijn airport extreme af en toe uit. Het lampje blijft groen, maar in de lijst met netwerken komen de mijne niet voor. Niet de 5Ghz, niet de gewone en het gasten-netwerk evenmin. Het is hier vrij druk met netwerken in de straat en misschien moet ik een ander kanaal kiezen. Is dat een kwestie van proberen welke wel stabiel is of is er een manier om een vrij kanaal te vinden?

Bijdrager
    fred44nl

zoek eerst es uit welke kanalen vrij en welke gebruikt zijn.
    dat kun je bijv. doen met iStumbler.

Bijdrager
    Melbuuln

Met iStumbler kan je controleren welke kanalen er in de buurt gebruik worden.

De mogelijkheid bestaat dat de Extreme aan het overlijden is want ik heb de zelfde problemen gehad.
    De MM was hier 4 jaar geleden die enigste APR en heb de Extreme maar liefst 6 weken kwijt geweest.

Mijn huidige Extreme begon 2 maanden geleden weer raar te doen en de Extreme voelde behoorlijk heet aan.
    Heb nu de bodemplaat verwijderd en de router op zijn kop gezet voor een betere koeling.

Bijdrager
    marcoen

Ik zal eens kijken hoe het met de kanalen zit. En overlijden van de extreme lijkt me sterk. Het apparaat is pas een jaar oud.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.