4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Japii

    Airport Extreme niet te registreren

    Gisteren bij Dixons een Airport Extreme gekocht …probeer ik deze te registreren op.. https://supportprofile.apple.com ..maar na dat ik het nummer had ingevoerd moet ik ook de aankoop datum invoeren en dan krijg ik dit ….We’re sorry, but the date of purchase does not appear to be correct for the serial number you’ve entered. Wat nu?
    Ipad geen probleem.

    Bijdrager
    Targaryen

    Als ik op de link klik die u hierboven hebt geplaatst, dan kom ik terecht op de Amerikaanse website van Apple. Misschien ligt daar het probleem? Het feit dat hun datum noteringssysteem anders is? Probeer eens een Nederlandse (of Belgische) website van Apple.

    Bijdrager
    TheBigZ

    http://support.apple.com/kb/HT5803?viewlocale=nl_NL

    Moet ik mijn Apple-product registreren?

    Voor service en ondersteuning moet een Apple-product niet worden geregistreerd.

    Voor service en ondersteuning moet een Apple-product niet worden geregistreerd. Service en ondersteuning voor een Apple-product zijn gekoppeld aan het serienummer dat u op het product vindt. Als u de dekking voor service en ondersteuning voor een mobiel apparaat of computer van Apple wilt controleren, gaat u naar onze pagina Controleer uw service- en supportdekking.

    Opmerking: als u een AppleCare Protection Plan hebt aangeschaft, maar dit nog niet hebt ingeschreven, moet u het hier registreren.

    Bijdrager
    Japii

    Het is nu duidelijk.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.