7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MacThijn

Airport extreme N in G netwerk

Heeft iemand problemen met dit fenomeen?
    Ik krijg het niet voor elkaar om hem toe tevoegen terwij ik al wel een netwerk heb van 5 airports thuis.

Wat ik ook niet voor elkaar krijg is de update 7.1 er op Elke keer weer verbindings fout terwijl ik kabel er tussen heb zitten, Al een aantal keer airport geheel gereset maar mocht niet baten. Verschillende laptops geprobeert. Laatste software geinstaleerd enz enz enz

iemand de gouden tip voor mij? behalve gooien uit het raam;)

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    lowfi

Heb je 5 airport express? Of 5 airport kaartjes?

Zo ja dan kan je er 1 ervan in de extreme prikken en op bridge zetten zodat je een gescheiden N & G netwerk krijgt. Op deze manier zijn al je N apparaten op de volle snelheid, behoud je compatibiliteit en kan je bij alle bestanden van beide netwerken.

Werkt prima bij mij:)

Bijdrager
    MacThijn

Het zijn 4 airport express en 1 oudere airport extreme
    Maar ik had ze normaal allemaal onder 1 naam onder het net werk

en dat wil ik graag weer zo hebben.
    Krijg het alleen niet voor elkaar om die nieuwe airport in het netwerk te zetten…

Bijdrager
    lowfi

Waarom vind je dat zo belangrijk… met al die G apparaten aan die nieuwe Extreme haal je de snelheid daarvan naar beneden.

Bijdrager
    MacThijn

Als ik de extreme N op een veel gebruikt punt neer zet. En daar een HD op aan sluit
    dan kan ik toch volle snelheid HD gebruiken en ik hoef niet te kiezen tussen verschillende netwerken.

dan haald mijn netwerk de snelheid van mijn extreme N niet naar beneden lijkt me.

Bijdrager
    MacThijn

Oke ik heb het door, als ik hem in een B netwerk wil instaleren met WDS moet de airport als B/G netwerk ingesteld worden
    dat betekend dat hij dus niet als N netwerk te gebruiken is… hmm dat is wel jammer

Maar nu nog 1 rechtstreekse vraag. Hoe kan het dat ik niet die 7.1 update op dat apparaat kan laden… Ik zit nu op een Macbook pro G-netwerk maar dat lijkt me niet het probleem toch? zit immers ook met kabel verbonden

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.