3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    sander815

airport extreme in G5 1.6Ghz

ik heb zojuist een airport extreme kaartje in een G5 1.6 ghz gezet, antenne aangsloten, flink aangedrukt tot de klik er was, dus die zit goed. Helaas een slechte verbinding met maar 1 niveau in signaalniveau. Nog maar een keer, maar nu vind ie helemaal niks meer. Met een losse usb stick, de asus wl167g keurig 95% ontvangst met 48-54 mbps.

Wat doe ik nu verkeerd? Ik neem aan dat er standaard een antenne in de imac aanwezig is, die ik nu dus ook aangesloten heb?

Bijdrager
    Mendoza

ik zou me niet zo veel aantrekken van het aantal streepjes. heb je een goede en stabiele verbinding? dan is het toch goed?

als ik het me goed herinner moet je de antenne wel apart aansluiten. volgens mij is daar een apart draadje voor.

Bijdrager
    sander815

ja, de antenne heb ik erop aangesloten
    Ik had 1 streepje dus, en geen stabiele verbinding, traag(50kb/s) en viel steeds weg. Nu helemaal geen meer. Antenne zit er goed op, gaat niet verder meer. Als ik de speedtouch verplaats naar boven op een meter of 2 is het wel goed, beneden in de meterkast niks.
    Met de asus wl167g wel prima verbinding zoals hierboven gezegd, maar ik gebruik liever een airport, alleen niet op deze manier

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.