8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Heliasje

airport extreme en een printer aansluiten

heb van daag mijn printer brother dcp165c aangesloten met een usb op mijn airport extreme. hij staat wel bij delen e, afdrukken en faxen maar krijg hem niet ingesteld bij mijn AE. heb de AE al uitgeschakeld, de usb even verwijderd de printer verwijderd uit de systeemvoorkeuren maar niets helpt. wil graag van mijn iphone, ipad en 2 windows computers via wifi op één printer afprinten. iemand raad en een oplossing ?

Bijdrager
    Heliasje

printer staat op inactief, heb hem al volledig verwijder en opnieuw toegevoegd maar niets helpt

Bijdrager
    JosCiv

Misschien is de printer niet compatibel met Apple…? Maar hoe dan ook moet je eens de airport extreme opnieuw instellen dit gaat misschien helpen.

Bijdrager
    Heliasje

heb de airport al opnieuw een harde reset laten uitvoeren maar hetzelfde probleem. hoe kan ik weten of mijn printer compatible is voor draadloos te printen vanaf alle toestellen ook iphone en ipad ?

Bijdrager
    nervus

Mijn echtgenote had hetzelfde probleem. Apple laat het op dit vlak afweten: het kan dus nog steeds niet :(
    Na wat gezoek loste ik dit op met de “third party app” Printopia.
    Je kunt eerst de demo uitproberen voor je er geld insteekt.
    Hier werkt het iig prima(y)

Bijdrager
    Heliasje

inderdaad werkt prima, maar werkt het ook bij windows laptops die het doorsturen naar mijn printer die is aangesloten op mijn mac ?

Bijdrager
    Heliasje

heb er één gevonden die gratis is en ook feilloos werkt “handyprint”

Bijdrager
    nervus

Die kende ik nog niet: maar het ziet er goed uit:)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.