5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    SayD

Airport Extreme – Airport Express i.c.m. Iphone 4 Airplay

Hoi iedereen, ik hoop dat ik dit op de juiste plek zet, maar ik heb een vraag over het bovenstaande onderwerp, Airport Extreme – Airport Express i.c.m. Iphone 4 Airplay

Nu is het mij gelukt om mijn netwerk online te krijgen, en grotendeels werkt het. Alleen wil mijn airplay icoon niet tevoorschijn komen bij het afspelen via mijn Iphone, terwijl dit me wel lukt via mijn Mac.

Ik heb de APE toegevoegd aan mijn bestaande netwerk, de AP.
    Ik heb de AP 2 netwerken aan laten maken, 1 op de 5 ghz en de ander op 2,4, op deze manier had ik het meest stabiele verbinding. Ik heb het trouwens ook geprobeerd voordat ik dit had gedaan en toen werkte het ook niet.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen… in ieder geval, alvast bedankt!!!

Bijdrager
    Vinhelper

Ik verwacht dat je een schuifje moet omzetten in Instellingen?

http://www.iphoned.nl/apple-plaatst-instructievideos-find-my-iphone-en-airplay/28876/

Bekijk hier eens de onderste video. Als het goed is heb je er een knop bij in het regelpaneel, wat verschijnt zodra je iets afspeelt.

Bijdrager
    SayD

Ik heb vandaag de extreme aangeschaft en geinstalleerd, hiervoor deed airplay het wel en toen kreeg ik inderdaad gewoon het knopje bij het afspelen… maar dat gebeurd niet meer…. alleen bij het afspelen via de Mac heb ik die keuze.

Bijdrager
    Fester

Is mij ook overkomen, de oplossing was – de iPod opnieuw even opstarten.
    Werkt hopelijk dus ok voor de iPhone

Bijdrager
    SayD

Nou, dat de oplossing zo eenvoudig was???? Lol
    Helemaal gefixt! Super bedankt!!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.