3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

Airport Extreme (2003) configureren via Windows

Beste medeleden,

Ik ken iemand die een oude Airport Extreme wil gebruiken om zijn huidige WIFI netwerk uit te breiden. De Airport ziet er uit zoals in deze video .

Ik weet dat het al een wat oudere router is, maar voor basis dingen zal dit wel volstaan.

Dan is er juist nog een probleempje, de persoon (die de router heeft) heeft namelijk enkel een Windows desktop (en een Android tablet).

Ook heb je om de Airport te configureren een oude versie nodig van het Airport-configuratie programma.

Dus, mijn vraag: bestaat er een oude versie van het Airport-configuratie programma, voor Windows én die werkt met bovenstaande Airport?

Alvast bedankt!

PS: ik had al eens gekeken op de Apple support site, maar daar vond ik enkel de recente versie voor Windows.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Dit zou als het goed is de nieuwste versie van het programma zijn die de eerste generatie Extreme ondersteunt. Voor Windows XP en Vista compatibiliteit kan je ook een oudere versie van 5 downloaden, b.v. 5.1. Voor nog oudere AirPorts kan je 4.2 downloaden.

Overige versies kan je hier vinden. Gewoon even alles inladen en cmd+f toetsen.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 3 maanden geleden door  Waffle ಠ_ಠ.

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

Bedankt voor de reactie!;)

Ik geef het door.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.