11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    ququlequ

Airport Exress, nu kopen of wachten?

Ik ben van plan een Airport Express kopen maar nu kan ik nergens vinden of deze binnenkort, bijvoorbeeld 12 september, wordt geüpdatet. Dus is het verstandig om te wachten of denken jullie dat het nog wel even kan duren voor deze vernieuwd wordt.

Bijdrager
    ququlequ

*of denken jullie dat deze 12 september vernieuwd wordt.* bedoelde ik…

Bijdrager
    Yggdrasil

Er is net een nieuwe uitgekomen eind juni, ongeveer gelijktijdig met de MacBook Pro met Retina-display.

Bijdrager
    ququlequ

Echt? want ik was gisteren in een wifi-shop die me vertelde dat er weer nieuwe komen. Maar kan daar alleen niks over vinden op internet.

Bijdrager
    Buzz

Zij hebben dan misschien nog de oude op voorraad? De nieuwe zit in een vierkant kastje, met een apart netsnoer. Hij lijkt erg op de Apple TV maar dan in het wit. De oude was rechthoekig en plugde je rechtstreeks in het stopcontact. Die moet je dus niet hebben.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ja, echt.;)

Hoe kan iemand van een Wi-Fi shop nu weten wat Apple gaat uitbrengen in september. Mij lijkt het alleszins onzin, gezien het feit dat de huidige Airport Express nog geen twee maand oud is.

Bijdrager
    pvbezel
    Bijdrager
    mslik

Hoi,

Ik zou gelijk voor de time capsule gaan, als je een Imac of MB hebt. Zo niet, lekker die van pvbezel bestellen, en als je het doet via de store van apple is het snel geleverd en als er iets niet goed is, staat de volgende dag nog een courrier op de stoep, met een vervangend apparaat (heb ik zelf meegemaakt).

Michiel

Bijdrager
    Hydræ

Marktplaats heeft een aanbieding, de goedkoopste AP express voor EUR 89,-

linkje

Je moet er alleen 10 dagen op wachten en het kost je evengoed 96 euro.
    De kaffers!

De Airport Express is onlangs bijgewerkt, dus ik zou er gauw eentje halen. Perfecte apparaatjes!

Bijdrager
    banditbiker
    mslik op 20 augustus 2012

Hoi,

Ik zou gelijk voor de time capsule gaan, als je een Imac of MB hebt. Zo niet, lekker die van pvbezel bestellen, en als je het doet via de store van apple is het snel geleverd en als er iets niet goed is, staat de volgende dag nog een courrier op de stoep, met een vervangend apparaat (heb ik zelf meegemaakt).

Michiel

Die 2 apparaten hebben wat verschillende mogelijkheden. De express heeft de mogelijkheid om als AirPlay target te dienen. Kan handig zijn in sommige gevallen. TimeCapsule doet dat weer niet….

Bijdrager
    pvbezel

ja en een verschil van minimaal 180 euro

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.