9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    bzami

Airport Express zonder iTunes?!

Beste mede maccers,

Even een korte vraag, is het mogelijk om buiten iTunes om muziek (van bv films of vanuit safari) te streamen naar de Airport Express? Nu zit ik “vast” aan iTunes, maar het zou super zijn als er meer mogelijk zou zijn. Weten jullie een oplossing?
    bedankt voor de hulp!

Groeten

Bijdrager
    lowfi

airfoil

succes

Bijdrager
    Hailstorm
    Bijdrager
    mooirood

Airfoil lijkt leuk, maar de vertraging ‘in de lijn’ maakt films kijken op die manier onmogelijk… Een alternatief ken ik echter ook niet.

Bijdrager
    Pieterr
    ”mooirood”

Airfoil lijkt leuk, maar de vertraging ‘in de lijn’ maakt films kijken op die manier onmogelijk… Een alternatief ken ik echter ook niet.

De Airfoil Video Player gebruiken die in de nieuwe Airfoil zit.

Airfoil Video Player
    With Airfoil Video Player, you can play video on your Mac and listen to audio remotely through your AirPort Express unit. Airfoil Video Player handles local video playback of many different video formats, along with preliminary support for DVD playback. Video is automatically synced with remote audio, for the perfect viewing experience.

Bijdrager
    bzami

Bedankt voor alle snelle reacties! Dus als ik het goed begrijp moet ik de nieuwe airfoil downloaden en dan zou het moeten werken? heeft iemand al ervaring met de Airfoil Video Player?

Bijdrager
    KarelWillem

Tot voor kort keek ik alle series en films vanaf mijn Mac met de videoplayer van Airfoil.

Werkte uitstekend. Geluid ging prima synchroon naar mijn installatie.

Ik ben nu over naar een mediaplayer, dus gebruik het eigenlijk niet meer.

Bijdrager
    1234

Heb net ook Airfoil geinstalleerd maar het geluid loopt niet sync wanneer ik bij source VLC als bron kies.

De AF videoplyer heeft moeite met mijn (gedownloade) Avi en MKV bestanden, niet helemaal sync…

suggesties zijn welkom!

Bijdrager
    Venerabilis

Airfoil VideoPlayer,.. Via VLC zal je audio Delay moeten inschakelen om het synchroon te laten lopen… druk een aantal keer op de ‘D’ en/of ‘F’ toets om je delay bij te stellen.. bij mij ligt ie ong. tussen de 1700/1850 ms

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.