8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Vin

Airport Express te configureren vanaf iPhone mogelijk?

Korte maar duidelijke vraag: is het mogelijk mijn airport express te configureren vanaf mijn iPhone?

Ik wil namelijk mijn airport meenemen op vakantie om daar draadloos te internetten maar ik wil niet mijn laptop meenemen.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik denk zelf van niet, want er is geen Airport configuratieprogramma voor de iPhone/iPod touch volgens mij. Maar ik ben ook wel benieuwd of iemand anders het wel voor elkaar zou krijgen.

Bijdrager
    Vin

maar kan ik dan niet inloggen via safari, net zoals bij cheapere routers?

Bijdrager
    Hansi2124

Kan je dat dan nu niet thuis uitproberen dan? Of stel ik nu een hele domme vraag?

Bijdrager
    KingAchille

iPhones koppelen aan AirPort stations gaat eenvoudig, maar ze echt instellen niet. Zoals collega Hansi al zei, er bestaat simpelweg geen software voor.

Bijdrager
    leavestone

Gewoon thuis instellen als aangesloten op een lan dan werkt het 9 van de tien keer als het niet werkt heb je een poepp netwerk en dat lukt toch niet met een Express

Bijdrager
    Vin

Nou ik wil namelijk dat mijn airport express een ander draadloos netwerk oppikt op mijn vakantie bestemming en die versterkt zodat ik m met m’n iPhone beter kan ontvangen.
    Kan ik dan hier instellen dat ie een netwerk moet ‘verlengen / versterken’ en kiest hij dan vanzelf een beschikbaar open netwerk ofzo?
    kan dat helaas hier nu niet testen omdat er hier simpelweg geen andere open netwerken zijn…

Bijdrager
    leavestone

@Vin nee dat moet je ter plaatsen instellen wat ik aangaf is om in een hotel met bedraad netwerk draadloos te kunnen werken.

En een open netwerk oppikken lijkt me niet echt slim. Een beetje hacker kan al je activiteiten monitoren;)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.