12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    wido

AirPort Express start niet opnieuw op

Ik probeer iemand te helpen met z’n airport express. Bij het configureren moet ik de airport express opnieuw opstarten, maar
    dat wil die dus niet. Hij blijft hangen bij het opstarten. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    wido

resetten helpt niet, hij blijft hangen

Bijdrager
    Pieterr

Je bent dus al met een paperclip in de weer geweest?

Bijdrager
    wido

Ja (met een puntje van een vork :P )
    (onder het kerstdiner…)

Bijdrager
    Pieterr

En helemaal teruggaan naar de fabrieksinstellingen? Heb je dat al geprobeerd?

Zo stelt u de fabrieksinstellingen opnieuw in
    1. Koppel de AirPort Express los van het stopcontact.
    2. Druk op de resetknop en houd deze ingedrukt.
    3. Steek AirPort Express opnieuw in het stopcontact (blijf de knop ingedrukt houden).
    4. Houd de knop ingedrukt totdat het lampje na enkele seconden snel knippert.
    5. Laat de knop los.

Bijdrager
    wido

Dan kan ik eeuwig met mijn vork blijven duwen, er knippert niks, hij blijft maar constant geel.

Bijdrager
    Pieterr

En als je dan daarna de AirPort Utility start, wordt de AirPort Express dan gevonden?

Betekenis van de lampjes op het AirPort Extreme- of AirPort Express-basisstation

Bijdrager
    wido

Nee, wordt niet gevonden

Bijdrager
    Pieterr

Dan ben je de Sjaak, ben ik bang, en zul je terugmoeten naar de APR. Een fijne kerst verder!

Bijdrager
    wido

Dat dacht ik ook al, hij moet maar terug…

Bijdrager
    Gilles

hey, hetzelfde had ik gisteren voor toen ik mijn paswoord vergeten was een een reset (wou) doen.
    het probleem was dat om de een of andere reden mijn airport op niet dedecteerbaar stond.

de oplossing voor mij was op systeemvoorkeuren drukken, vervolgens op netwerk drukken dan op airport aanduiden, op assistentie drukken. rechtstreeks de airport assistent openen lukte bij me niet. (gaf foutmelding) misschien heb je hier wat aan?

vrolijk kerstfeest

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.