4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Lucasgent

Airport Express probleem

Ik wil graag nog eens terugkomen op een probleem dat ik nog steeds ervaar en waar blijkbaar geen oplossing voor bestaat…

Mijn iMac is NIET draadloos verbonden met het Internet.

Nu wil ik via iTunes muziek doorsturen naar mijn woonkamer. Ik sluit mijn stereo aan op de Airport Express.
    Ik start Airport. Ik start de muziek in ITunes… Alles werkt prima.

Nu wil ik gelijktijdig internetten (dus NIET draadloos, gewoon via kabel). Dit lukt dus niet.
    Wanneer ik Airport uitschakel lukt het opnieuw. Het vreemde is, dat dit vroeger wél kon… Wie kan me helpen???

Thanks !

Bijdrager
    Pieterr

Hoe meer topics, hoe eerder je probleem natuurlijk is opgelost: http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=132783

Bijdrager
    niels

In Safari krijg je bij geen internet een foutmelding, met de mogelijkheid je verbinding te controleren. Daarin is de eerste vraag ‘connect to the internet via?’ en dan klik jij dus op Ethernet. AirTunes blijft gewoon werken.

Beter is je router aan te sluiten op je AirPort station. Of, als dat fysiek niet mogelijk is, een tweede AirPort aanschaffen en daar je router op aansluiten. De AirPorts versterken elkaars signaal ook nog:)

Bijdrager
    Oppie

Heb op de andere plek, in je originele topic over dit onderwerp een reactie gegeven.

Dit draadje kan beter dicht worden ge-mod.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.