16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    MacThijn

Airport express open maken?

Hoe kan ik een airport express openen ?
    gaat dat gemakkelijk, en kan ik hem daarna weer goed dicht krijgen ?

hij doet namelijk helemaal niks meer:?

Bijdrager
    Sbojevets

Ik denk niet dat open maken de oplossing is. Misschien kan je even Googlen naar een “handleiding” voor zoiets. Er zijn genoeg mensen die dingen open peuteren en het filmen voor op internet.

Bijdrager
    macpro

Op de site van Von Wentzel staat heel veel Airport info.
    Ook hoe je de Airport Express kunt openmaken.

Bijdrager
    Yaris

Hier zie je alvast hoe de Airport Express er van binnen uitziet.

:wink:

Geblokkeerd
    interFACE

:lol: :lol: :lol:
    hihi, die is grappig!

Geblokkeerd
    Anoniem

Daar zal hij wat aan hebben! :sotp:

Bijdrager
    MacThijn

Goed het ziet er naar uit dat als ik hem open maak dat ik hem dan niet meer netjes dicht krijg!:? :x

echt prut… 1,5 jaar en dan 130 euro door de neus! en geen poot om op te staan!
    heb er nog 3 thuis liggen hopen dat die het wel langer vol houden! 8)

Bijdrager
    macpro
    ”MacThijn”

echt prut… 1,5 jaar en dan 130 euro door de neus! en geen poot om op te staan!
    heb er nog 3 thuis liggen hopen dat die het wel langer vol houden! 8)

Hoezo geen poot om op te staan? Als het een consumentenaankoop is, dan heb je rechten waar de leverancier zich aan moet houden. Want een levensduur van 1,5 jaar is echt te kort voor zo’n apparaat.
    En als je toevallig nog een Mac met AppleCare hebt, dan is het helemaal makkelijk, want daar vallen die Airports ook onder.

Bijdrager
    Sbojevets

Helaas geen garantie als je zelf dingen open gaat prutsen…jammer joh! :wink:

Bijdrager
    MacThijn
    ”dreamlab”

ik heb hem nog niet open gemaakt;)
    Maar goed ik moet maar even die lui van apple opbellen en dan even gaan klagen ?
    naja goed… niet mijn favoriete werk maar als het helpt…

oke jullie horen van mij;)

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”MacThijn”
    ”dreamlab”

ik heb hem nog niet open gemaakt;)
    Maar goed ik moet maar even die lui van apple opbellen en dan even gaan klagen ?
    naja goed… niet mijn favoriete werk maar als het helpt…

oke jullie horen van mij;)

please do, ik ben er ook wel nieuwsgierig naar wat ze zeggen:D

mijn AE is ook al tot twee keer toe ontploft, maar wel elke keer een nieuwe gekregen dankzij Macmaniac (trouwens, de volgende moet ik nog ontvangen, is wel onderweg). En elke keer hoefde ik alleen verzendkosten te betalen …

Bijdrager
    MacThijn

oh? dat klinkt goed… heb alleen 1,2,3 niet zo mijn factuur ergens ik hoop niet dat ze daar moeilijk over gaan doen!:?

Bijdrager
    thueske

Argh, ik ben vandaag ook mijn airport express gaan halen op mijn studentenkamer, en deze werkt blijkbaar ook niet meer :x . De mijne is ook 1,5 jaar oud. Kan je iets laten weten hier als ze die van jou nog maken (gratis)?

Bijdrager
    MacThijn

neej gaat dus niet lukken
    tenzei je een recente computer hebt gekocht met applecare! dan kun je het laten vergoeden
    anders niet

dus dat is 130 euro in 1,4 jaar!:P
    GAAT LEKKER APPLE !!

Bijdrager
    macpro

@MacThijn: heb je je bon nog gevonden en ben je terug gegaan naar je leverancier om te praten over een bijdrage in de reparatie kosten?
    Oftewel: je rechten als consument claimen?

Bijdrager
    MacThijn

ze gingen er bij apple van uit dat ik hem anderhalf jaar heb wat wel ongeveer klopt… maar dat viel gewoon ver buiten de tijd vonden ze dus ze konden niks doen
    bij apple store in enschede kon ik een nieuwe van ze krijgen voor 90 euro volgens mij.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.