-
Op de site van Von Wentzel staat heel veel Airport info.
Ook hoe je de Airport Express kunt openmaken.”MacThijn”echt prut… 1,5 jaar en dan 130 euro door de neus! en geen poot om op te staan!
heb er nog 3 thuis liggen hopen dat die het wel langer vol houden! 8)Hoezo geen poot om op te staan? Als het een consumentenaankoop is, dan heb je rechten waar de leverancier zich aan moet houden. Want een levensduur van 1,5 jaar is echt te kort voor zo’n apparaat.
En als je toevallig nog een Mac met AppleCare hebt, dan is het helemaal makkelijk, want daar vallen die Airports ook onder.”dreamlab”Helaas geen garantie als je zelf dingen open gaat prutsen…jammer joh!
ik heb hem nog niet open gemaakt
Maar goed ik moet maar even die lui van apple opbellen en dan even gaan klagen ?
naja goed… niet mijn favoriete werk maar als het helpt…oke jullie horen van mij
”MacThijn””dreamlab”Helaas geen garantie als je zelf dingen open gaat prutsen…jammer joh!
ik heb hem nog niet open gemaakt
Maar goed ik moet maar even die lui van apple opbellen en dan even gaan klagen ?
naja goed… niet mijn favoriete werk maar als het helpt…oke jullie horen van mij
please do, ik ben er ook wel nieuwsgierig naar wat ze zeggen
mijn AE is ook al tot twee keer toe ontploft, maar wel elke keer een nieuwe gekregen dankzij Macmaniac (trouwens, de volgende moet ik nog ontvangen, is wel onderweg). En elke keer hoefde ik alleen verzendkosten te betalen …
@MacThijn: heb je je bon nog gevonden en ben je terug gegaan naar je leverancier om te praten over een bijdrage in de reparatie kosten?
Oftewel: je rechten als consument claimen?
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.