8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iPJ

Airport Express meenemen

Heeej!

ik krijg morgen van Sinterklaas (Ja wij vieren het morgen! :D) een Airport Express…! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar ik ga hem dan ook wel eens mee nemen naar vrienden etc. maar moet ik hem dan helemaal opnieuw configureren? :?

Gr. iPJ!

Bijdrager
    Scrobz

Hij ondersteunt diverse configuraties. Daardoor is hij zeer geschikt voor op reis.

Bijdrager
    iPJ
    ”Scrobz”

Hij ondersteunt diverse configuraties. Daardoor is hij zeer geschikt voor op reis.

Dus als i weer thuis ben staat hij op onze internet verbinding en als ik dan bij een vriend ben staat hij daar automatisch op!? :lol:

Bijdrager
    me.com

Ja, je configureerd hem thuis, neemt hem mee naar een vriend, daar pakt hij de verbinding van hem, en neem je hem weer terug naar huis is het gewoon weer het netwerk van jezelf.

Bijdrager
    tjetta

In de meeste gevallen verbindt hij automatisch, mocht het een speciale configuratie betreffen dan kun je verschillende profielen maken en instellen wanneer nodig.

Bijdrager
    iPJ

Zeeer vet… 8)

Bijdrager
    flyinghigh

Als je de airport aansluit op de UTP kabel heb je waarschijnlijk direct wireless internet. Maar op dat moment is er natuurlijk geen enkele beveiliging ingesteld en fungeert je airport dus als een soort wireless accesspoint.

Ik gebruik de airport regelmatig in hotels. Aansluiten is 1, netwerk beveiligen is stap 2. Maar dat moet je wel echt zelf even instellen.

Bijdrager
    iPJ
    ”flyinghigh”

Als je de airport aansluit op de UTP kabel heb je waarschijnlijk direct wireless internet. Maar op dat moment is er natuurlijk geen enkele beveiliging ingesteld en fungeert je airport dus als een soort wireless accesspoint.

Ik gebruik de airport regelmatig in hotels. Aansluiten is 1, netwerk beveiligen is stap 2. Maar dat moet je wel echt zelf even instellen.

Maar moet je dan persee eerst een kabel erin doen om hem te configureren als je hem mee hebt?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.