8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    kiprecept

Airport express krijgt firmwareupdate niet gevonden

Beste mensen,

sinds enige tijd werkt mijn iphone en ipad niet meer op het thuis wifi netwerk. M’n imac wel, niks aan de hand. Nu wil ik de firmware updaten van de airport expresse van 7.5.2 naar 7.6 om te zien of ik hiermee wel weer op de wifi kom. Echter, als ik klik op ‘updaten’ gaat er gezocht worden naar de update, maar hier stopt het. Geen bevestiging dat er iets gevonden wordt, geen update geinstalleerd na uren wachten… Wat gaat hier fout?

Bijdrager
    kiprecept

ik heb de airport ook al geprobeerd te resetten (zachte reset), geen resultaat

Bijdrager
    Double_UK

Even over je vraag: “sinds enige tijd werkt mijn iPhone en iPad niet meer op het thuis wifi netwerk”.

Zien ze je netwerk wel? Of niet?

Het feit dat je iMac wel op je netwerk kan geeft aan dat het misschien niet aan je Airport Express ligt.

Bijdrager
    kiprecept

Ja het netwerk wordt gevonden in de lijst, maar kan er niet mee connecten. Ook verschijnt er dan zo’n wifi-icoontje in beeld (alleen bij ipad, want iphone blijft op 3g staan). Echter heb ik geen verbinding.

Bijdrager
    Nickalicious

En als je hem hard reset?

Bijdrager
    kiprecept

hard reset heb ik nog niet geprobeerd, moet nog uitzoeken hoe dat precies werkt. maar had m’n internet even hard nodig voor mn werk dus durfde dat ook nog niet aan.

Bijdrager
    jeroenvanrutten

Je kan het hier even goed nalezen.

Bijdrager
    kiprecept

ah super, ga ik vanaaf even proberen. als ik op kantoor binnenwandel heb ik met beide apparaten overigens wel wifi. het zit het hem dus niet in de iphone/ipad.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.