3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Vindplaats

Airport Express herkent geen andere wifi apparaten

Onlangs heb ik mijn Airport Express opnieuw geïnstalleerd, maar weet niet of ik dat allemaal juist gedaan heb. De situatie is als volgt. In de woonkamer staat mijn kabelmodem en op de 1e verdieping in de slaapkamer heb ik de Airport Express staan omdat ik daar mijn tablet wil gebruiken en zonder de Airport Express geen goede verbinding had. Bij de instelling heb ik niet de brugmodus ingesteld. Is dat juist?
    Als ik met mijn laptop naar de slaapkamer ga en het Airport-configuratieprogramma start en klik op andere wifi apparaten dat staat er dat er geen andere wifi apparaten herkent worden. Ik vraag mij af of hij dan mijn tablet niet zou moeten herkennen. Verder zou ik willen weten hoe ik kan controleren of de Airport Express goed is ingesteld. Samengevat:
    1 Is het juist dat de Airport Express geen andere Wifi apparaten herkent en hoe kan ik dat eventueel verhelpen?
    2 Moet ik de brugmodus nu wel of niet instellen?
    3 Hoe kan ik controleren of alles juist is ingesteld?

Bijdrager
    fred44nl

er van uitgaande, dat het kabelmodem een router heeft, moet de Airport Express wel degelijk in brugmodus staan.
    het Airport-configuratieprogramma ziet alleen andere Airport apparaten, dus geen andere wifi-apparaten.
    heb je de Airport Express met een kabel op het modem aangesloten ??

Bijdrager
    Vindplaats

Voorlopig heb ik mijn probleem opgelost

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.