11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    GrandMaster

Airport express gehackt

De airport express is gehackt door de noorse hacker Jon Lech Johansen, zie artikel op ZDNet of bekijk het hoe en wat op zijn SITE

Bijdrager
    Emilio_K

Goed man ! :D

Bijdrager
    Sixer

Heb even een artikel geplaatst. Bedankt!

Bijdrager
    syriani

retecool maar het is me nogniet gelukt het rpogje justeprot te downloaden….

de site is beetje overbelast, grr, iemand van jullie al gelukt?

Bijdrager
    Tomaat

hoppa! hier zat ik dus op te wachten:D

Bijdrager
    syriani

kraai niet te vroeg het is nog steeds een ingewikkeld proces om het zover te rkijgen, en zeker niet boeiend om eens even een filmpje te streamen als je vrienden even langskomen

Bijdrager
    boesboes

wat vindt iedereen daar zo goed aan?
    dat betekent dat ge winamp ga kunnen gebruiken om naaar airport te streamen = minder itunes gebruikers

hmm :(

Bijdrager
    syriani

ik zou ook wel graag de vele dvdfilms die ik bekijk op mijn powerbook beluisteren via airtunes ipv nog altijd zoals vroeger een kabel naar mijn surroundsysteem te leggen, en hier hang ik dan nog eens een usb boxje tussen zodat het digitaal en optisch is zodat de surround decoder tenminste iets te decoden heeft… met express zou je dat digitale signaal voor surround decoding draadloos kunnen streamen, en dan zij ner nog de quicktime trailers online etc… reden genoeg voor mij hoor;)

Bijdrager
    Ruben
    ”boesboes”

wat vindt iedereen daar zo goed aan?

Wat anderen daar goed aan vinden weet ik niet, maar wat ik er persoonlijk goed aan vind wel. Je ziet steeds vaker dat fabrikanten hun hardware of software producten exclusief voor hun eigen producten toegankelijk of compatible maken, waarmee ze eventuele concurrentie uitschakelen en prijzen kunnen bedenken die hun lief zijn. Apple geeft mij met hun hedendaagse marketing-methoden wat dat betreft ook steeds vaker een nare smaak in de mond. Apple is al een stuk duurder dan andere producten, maar daarna kun je vaak ook niet eens voor andere merken kiezen qua uitbreiding of compatibaliteit. Ik vind het dus wel een goede zaak als Apple concurrentie gaat krijgen en het totaal aantal iTunes gebruikers kan mij eerlijk gezegt in de verste verte niet boeien…

Bijdrager
    michelvdb

Weddes dat er binnen de twee weken een Software-update
    voor AirportExpress en OS X 10.3.x komt?
    :P

Bijdrager
    LoveBug356
    ”michelvdb”

Weddes dat er binnen de twee weken een Software-update
    voor AirportExpress en OS X 10.3.x komt?
    :P

Endan…..
    De nieuwe DRM had hij na 1 dag terug gekraakt dus hier zal het ook wel lukken.

Persoonlijk vind ik het ook een goede zaak, maar denk niet dat hierdoor minder iTunes gebruikers komen. Heel weinig iTunes gebruikers hebben een Express toestel en iTunes is gewoon goed.
    Wel meer prog’s dat het zullen kunnen gebruiken zoals DVD, games, …

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.