9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    late night freak

Airport Express dood na stroomuitval

Gisteravond is bij onze hele wijk plotseling de stroom uitgevallen, vanochtend begon alles weer te werken.

Alleen mijn airport express ziet er aardig dood uit, (ik zit nu op inbel..) het lampje staat permanent uit, en hij word ook niet gezien door mijn ibook.

alleen als ik m’n airport uit het stopcontact haal en er weer in doe dan krijg ik één groen knippertje, dan gaat ie weer niks doen.

iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Bijdrager
    H@roldBeer

probeer een je airport te resetten?
    De resetknop kan je vinden boven de line-ingang.

Bijdrager
    late night freak
    ”H@roldBeer”

probeer een je airport te resetten?
    De resetknop kan je vinden boven de line-ingang.

yep.. ook al geprobeert, help niet…

Bijdrager
    tijn22

Heb je de airport opnieuw in het stopcontact gedaan, en 5 seconden ingedrukt voor een volledige reset?

Bijdrager
    trabant

Lijstje

-controleren wat er nog meer stuk is.
      -Buren vragen wat er bij hun stuk is.
      -nieuwe Airport kopen, bonnetje bewaren.
      -Surge Protector (overspanningsbeveiliging) kopen
      -probeer de gemaakte kosten bij de energieleverancier te claimen (kleine lettertjes in contract)[/list:u:690633bc4a]met de toenemende privatisering zullen dit soort slordigheden steeds vaker voorkomen. Zelf zin ik ook op een mogelijkheid op direct in de meterkast een overspanningsbeveiliging voor het hele huis in te bouwen.

Bijdrager
      bieker

Lijkt me inderdaad een gevolg van overspanning. In ieder geval proberen te claimen. Samen met buren of straatgenoten sta je misschien sterker.
      Succes!

Bijdrager
      bbrother

Ik neem aan dat dit soort schadegevallen wel onder garantie vallen. Ik bedoel kan iedereen gebeuren toch..

Bijdrager
      DoppieDoppie

Dat denk ik ook, hoe oud is je Airport?

Bijdrager
      late night freak

airport is ongeveer half jaartje oud…

heb nu finally kabelinternet weer werkend… (niet danzij de arrogantie van de chello helpdesk…)

ik ga nu ff kijken hoe ik de schade het beste kan verhalen… of op de garantie.. en anders op het energie bedrijf.. kwam er net achter dat de telefoon ook verrot is… :x

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.