8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    worm1974

Airport Express doet het niet meer

Gisteravond kapt opeens m’n airport express ermee. warmte????? Lees op verscheidene forums dat dit veel voorkomt. Wil nu niet meer voor airport gaan maar andere router. Iemand tips. Belkin?? Linksys?? Helaas dan geen airtunes meer, of is hier een andere manier voor.

Alvast bedankt

Bijdrager
    ragoooon

D-link of Belkin zou ik aanraden, linksys zijn blijkbaar al enkele problemen mee gemeld zie http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=81922 , maar zijn natuurlijk slechts enkele mensen dat hier last mee hebben.

Bijdrager
    ron can

Ik heb er ook regelmatig last van gehad. Zomaar opeens weg.
    Maar sinds de een na laatste update heb ik geen last meer.
    Ik heb een linksys modem.
    Ik zou dus zeggen gewoon even met een ethernet kabeltje aansluiten en kijken of je hem weer aan de praat kunt krijgen.

Bijdrager
    MacThijn

die van mij is ook al kapot gegaan door de warmte :S

Bijdrager
    worm1974

gisteren maar een belkin modem gehaald. wireless g router. zit 1 antenne op, wat is het verschil met 2. koste 69 euro. goede aankoop of niet??????

Bijdrager
    ragoooon
    ”worm1974″

gisteren maar een belkin modem gehaald. wireless g router. zit 1 antenne op, wat is het verschil met 2. koste 69 euro. goede aankoop of niet??????

Als ie deftig werkt denk ik het wel hé :) . Denk dat 2 antennes zorgen voor een groter bereik, maar kan me hierin vergissen.

Bijdrager
    WouterReyntjens

nog een kleine tip, koop nooit een tornado router,het is ook altijd wat en met de warmte moet ik hem omgedraaid op de grond leggen (stenen vloer) omdat hij anders geen verbinding meer maakt!

een tip voor andere routers, doe hetzelfde! omdraaien en op een koud oppervlak leggen(liefst steen)
    zodat ze niet te warm morgen!

Bijdrager
    worm1974

Toch de belkin weer ingeruild, en een nieuwe airport extreme gekocht. Kan airtunes toch echt niet missen. BTW ik ben niet de enig waarvan de Airport Extreme na 15 maandjes naar de gallemiesen gaat. Hopelijk gaat deze langer mee.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.