8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    bedhead

Airport express als extender?

Ik bezit een sitecom voor draadloos internet in huis. Het signaal is echter niet sterk genoeg om buiten constant te internetten. Zou ik die airport express als extender kunnen gebruiken? Of ga ik beter voor een andere oplossing?

Bijdrager
    314ter

Ik heb dat ook eens geprobeerd -een bestaand niet-apple wifi netwerk vergroten- met een airport express. Dat lukte heel slecht. Ik was net als jij in de veronderstelling dat dat mogelijk moet zijn. Maar er werd me hier verteld dat het een apple airport netwerk moet zijn als je het wilt vergroten. Ik weet niet zeker of het onmogelijk is, maar denk niet dat het kan.

Bijdrager
    bedhead

Ok dan ga ik op zoek naar andere mogelijkheden… Dank voor de reactie!

Bijdrager
    Mateusz

AirPort Express kan alleen het bereik van een draadloos AirPort Extreme- of AirPort Express-netwerk uitbreiden.

Bron: http://www.apple.com/nl/airportexpress/features/sharing.html

Bijdrager
    bartvanderveer

Probeer een Airport Express zodanig te plaatsen dat je er een Netwerkkabel naartoe kan ‘trekken’ vanuit je modem/router.
    Geef daarna de Airport Express een draadloze netwerknaam (dezelfde als je naam die je al had ?) en je bent klaar…

Bijdrager
    bedhead
    ”bartvanderveer”

Probeer een Airport Express zodanig te plaatsen dat je er een Netwerkkabel naartoe kan ‘trekken’ vanuit je modem/router.
    Geef daarna de Airport Express een draadloze netwerknaam (dezelfde als je naam die je al had ?) en je bent klaar…

kan ik doen, maar die kabel ernaartoe trekken is nu net het probleem. Wil enkel het signaal oppikken en versterken…

Bijdrager
    bedhead
    ”Mateusz”

AirPort Express kan alleen het bereik van een draadloos AirPort Extreme- of AirPort Express-netwerk uitbreiden.

Bron: http://www.apple.com/nl/airportexpress/features/sharing.html

Ok, dank je! Dan moet ik op zoek naar andere oplossingen… Airport extreme kopen hiervoor gaat wat ver :P

Bijdrager
    Pieterr
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.