5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    eeg

Airport Express

Hallo,

Van de een op de andere dag kan ik vanuit Itunes geen verbinding meer maken met mijn Airport Express. Ik krijg in Itunes dus geen keuzemenu meer rechtsonder om te kiezen voor airport-express of computer. De airport staat op groen, ik heb deze ook al van de stroom afgehaald en herstart, staat nu weer op groen……… helpt niks. Het is voor mij al weer een tijd geleden dat ik alles heb ingesteld en het werkte perfect. Kan iemand assisteren hoe ik mijn muziek weer draadloos naar mijn receiver kan krijgen ?? Ik weet niet of ik het bij het juiste onderwerp zet. Alvast bedankt voor de reacties !!

Bijdrager
    JBStudio

je mac al eens herstart?

Bijdrager
    eeg

uiteraard ( was ik nog vergeten te melden )

Bijdrager
    Apple

Had ik ook na de upgrade naar iTunes 10. Bij mij hielp het om de Airport in de Mac even uit te zetten en weer aan. Dus het driehoekje in de bovenbalk –> “schakel Airport uit” en vervolgens weer in.

Bijdrager
    eeg

Het is gelukt. Mijn systeem pakte automatisch een ander netwerk waar niet op aangesloten stond. Is weer hersteld echter nieuwe vraag :

Via mijn ipod touch heb ik app remote geïnstalleerd alleen kan ik geen bibliotheek vinden op de touch. Hoe stel ik dit nu weer in. De ipod vraagt om een nieuwe bibliotheek. Ik krijg ook wel een verbindingscode maar kan in Itunes mijn ipod niet kiezen. Heb remote er al afgehaald en er weer opnieuw opgezet maar het lukt niet. Weet iemand iets ? Alvast bedankt weer mensen !

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.